دیجیکالا امسال رخداد 3 روزهای را برای برگزاری حراج بزرگ خود از بامداد 29 آذر تا پایان اول دی ماه آغاز و اعلام کرد امسال تلاش کرده تخفیفهای چشمگیرتری را برای خریداران اینترنتی فراهم کند و انتظار دارد حدود ۵ میلیون نفر از این جشنواره فروش بازدید کنند و حدود ٥٠٠ هزار کالا با قیمتهای مناسب به فروش برسد اما با شروع این حراجی بزرگ، یکی از کاربران صبحانه با ارسال تصویری، خبر از بروز مشکلی بزرگ در سامانه کاربران دیجیکالا پس از شروع این جشنواره یلدا داد و اعلام کرد پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، به جای ورود به صفحه شخصی خود، وارد صفحه فردی دیگر شده و میتواند تمام اطلاعات و خریدهای وی را مشاهده کرده و تغییر دهد.
به گفته وی، این موضوع را از طریق درج کامنت در صفحه رسمی دیجیکالا در اینستاگرام، به اطلاع آنها رسانده است. بررسی این موضوع توسط صبحانه از طریق همین صفحه اینستاگرام آغاز و مشخص شد علاوه بر این کاربر صبحانه، تعداد دیگری از کاربران دیجیکالا نیز با چنین مشکلی مواجه شدهاند. البته دیجیکالا در اطلاعیه اینستاگرامی خود اعلام داشته «به دلیل استقبال بیسابقه شما عزیزان، وبسایت و اپلیکیشن دچار افت سرعت شده و همکاران در تلاشند این مشکلات را برطرف کنند.» اما کاربران این فروشگاه بزرگ اینترنتی، در کامنتهای خود با تمسخر مشکل به وجود آمده، از تغییر کالاهای خریداری شده توسط دیگران (به خاطر ورود به صفحه کاربری شخصی دیگر) یا اعلام خریدهای خاص آنها به افراد فعال در اینستاگرام دیجیکالا خبر دادهاند. البته برخی دیگر نیز با لحنی اعتراضآمیز، از وجود چنین مشکل بزرگ امنیتی در این فروشگاه گلایه کرده و خواستار رفع سریع این باگ شدهاند.