printlogo


کد خبر: 169278تاریخ: 1395/10/2 00:00
کوتاه و گویا

  علیرضا مرآتی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 19 شهرداری تهران درباره اجرای طرح دستک‌های بتونی گفت: طرح دستک‌های بتونی ابتکار جدیدی بوده که نخستین‌ بار در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه انجام شده است و تصویر ویلچر معلولان که روی آن حک شده در نوع خود بسیار منحصر به فرد است.
  نفیسی، دبیر کنگره میوپاتی‌ها و بیماری‌های محل اتصال عصب عضله  گفت: این بیماری در زنان و مردان تقریباً شیوع یکسانی داشته و نشانه آن ضعف عضلات دست و پا و درد در این ناحیه است و اگر بموقع  درمان انجام نگیرد ناتوانی غیرقابل برگشت همچون ناتوانی در راه رفتن برای بیمار بروز می‌کند.
  سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 تهران از آغاز اجرای عملیات ساخت فاز دوم پل نشاط در این منطقه با هدف ارتقای زیبایی بصری شهر خبر داد و گفت: با احداث این پل  قسمت شرقی، غربی و مرکزی بوستان آزادگان بهم متصل خواهد شد.
  علیرضا دبیر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: با توجه به شاخص‌هایی که برای رتبه‌بندی مناطق تعریف شده منطقه ۶ برترین منطقه تهران است.
  سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از نخستین مرکز حمایت از معلولان ضایعه نخاعی گفت: ساخت این مرکز براساس وظیفه انسانی و تدبیر شهردار تهران در راستای خدمات‌رسانی بهینه و فراهم‌سازی بستر فعالیت‌های اجتماعی اقشار خاص بویژه معلولان ضایعه نخاعی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید.


Page Generated in 0/0053 sec