printlogo


کد خبر: 169873تاریخ: 1395/10/14 00:00
اخبار

در جلسه افتخاری با اسپانسر پیشین و فعلی استقلال چه گذشت
اسپانسر پیشین باشگاه استقلال در اظهاراتی به صورت تلویحی تایید کرد بابت شکایت او حساب مشترک 3 باشگاه استقلال،‌ پرسپولیس و تراکتورسازی که از سوی سامانه هواداری تامین می‌شد، بلوکه شده است. به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود جلسه علیرضا منصوریان و سیدرضا افتخاری ساعت ۱۹ در باشگاه استقلال برگزار شود، این جلسه به دلیل جلسه شاهرخ سبک‌دست، نماینده اسپانسر پیشین استقلال با مسؤول سامانه هواداری پیامکی به همراه سیدرضا افتخاری با تاخیری ۴۰ دقیقه‌ای آغاز شد. شاهرخ سبک‌دست بعد از این جلسه در واکنش به سوالات خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شکایت او به دلیل مطالباتش از استقلال باعث بلوکه شدن حساب مشترک 3 باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی شده است، گفت: به این صورت نیست ولی ان‌شاءالله مشکلات حل می‌شود. وی ادامه داد: در این جلسه صحبت‌ها و توافقات خوبی داشتیم.  به هر حال همه باید کمک کنیم تا هواداران بیشتری به سامانه هواداری استقلال اضافه شوند تا مطالبات طلبکاران پرداخت شود.  مطالبات ما هم در این پول‌ها هست لکن طبیعتا باید اولویت‌بندی صورت بگیرد تا مطالبات پرداخت شود.

دیدار دوستانه ایران ـ عراق در انتظار تأیید
فدراسیون فوتبال عراق منتظر پاسخ ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه در تهران است. ‌به نقل از عراق‌پرس، فدراسیون فوتبال عراق قصد دارد برای آمادگی بهتر جهت دیدار برابر استرالیا بازی دوستانه‌ای را با ایران در تهران برگزار کند.  این دیدار دوستانه قرار است که 17 مارس (27 اسفند 95) در تهران برگزار شود. تیم‌‌‌ملی فوتبال عراق خود را آماده حضور بهتر در دور برگشت انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه می‌کند. کامل زغیر، از اعضای فدراسیون فوتبال عراق در نشستی خبری در این‌باره گفت‌: در نامه‌ای رسمی که به فدراسیون فوتبال ایران نوشته‌ایم خواستار یک دیدار دوستانه در 17 مارس در تهران شده‌ایم.  هنوز فدراسیون فوتبال ایران پاسخی به درخواست ما نداده و منتظر نظر آنها هستیم. تیم‌‌‌ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه ناامیدکننده ظاهر شده و در 5 بازی تنها یک بار به پیروزی رسیده است، این‌ در حالی است که ایران از 5 بازی، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده است.

آرش افشین رسماً از استقلال جدا شد
مهاجم تیم فوتبال استقلال با دریافت رضایتنامه، رسما از این تیم جدا شد. آرش افشین که بعدازظهر دوشنبه در باشگاه استقلال حضور یافته بود، بعد از جلسه با مدیران این باشگاه، رضایتنامه‌اش را دریافت کرد و رسما از جمع آبی‌پوشان جدا شد. افشین هنگام خروج از باشگاه، دریافت رضایتنامه و جدایی‌اش از استقلال را تایید کرد. افشین که این فصل به استقلال آمده بود، فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد و در اکثر مسابقات نیمکت‌نشین و سکونشین بود. از صنعت نفت آبادان به عنوان مقصد احتمالی افشین یاد می‌شود.

ایبراهیموویچ: کاری کردم منتقدان به غلط کردن بیفتند
مهاجم سوئدی منچستریونایتد که روزهای خوبی را در این تیم سپری می‌کند رو به منتقدانش گفت کاری می‌کند آنها به غلط کردن بیفتند. به نقل از ساکرنت، زلاتان ایبراهیموویچ این فصل در حالی به منچستریونایتد پیوست که  خیلی‌ها عنوان کردند با توجه به سن بالایی که این بازیکن دارد و اینکه لیگ انگلیس نیز بسیار فیزیکی دنبال می‌شود، او نمی‌تواند بدرخشد.  او اما در ۳۴ سالگی نشان داد بخوبی راه گلزنی را می‌داند.  او توانسته ۱۷ گل برای تیمش به ثمر برساند که ۱۲ گل آن در لیگ برتر انگلیس بوده است.  ایبراهیموویچ درباره به پایان رساندن سال ۲۰۱۶ با ۵۰ گل زده گفت: این به من اعتماد به نفس و امید به آینده می‌دهد.  وقتی دیدم این تعداد گل به ثمر رساندم، انرژی گرفتم.  می‌دانید بیشتر از چه انرژی می‌گیرم و انگیزه‌ام بیشتر می‌شود؟ اینکه من پول می‌گیرم تا با پاهایم فوتبال بازی کنم و آنها پول می‌گیرند تا اراجیف بگویند.  سال خیلی خوبی در پاری‌سن‌ژرمن داشتم و در ادامه این روند را در منچستریونایتد نیز پی گرفتم.  ۶ ماه نخست حضورم در یونایتد برایم خیلی ارزشمند بود.  یک جام کنار هواداران کسب کردیم و در بقیه جام‌ها نیز حضور داریم.  دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد. او ادامه داد: به لیگ برتر آمدم.  در حالی که خیلی‌ها عنوان کردند امکانپذیر نیست و نمی‌توانم موفق شوم ولی من کاری کردم که آنها به غلط کردن بیفتند.  نمی‌دانم چند سال دیگر از فوتبالم باقی مانده ولی احساس خیلی خوبی دارم و لذت می‌برم.


Page Generated in 0/0054 sec