printlogo


کد خبر: 169954تاریخ: 1395/10/15 00:00
اخبار

مشهد نقطه کانونی حرکت بازسازی تمدن نوین اسلامی است
استاندار خراسان‌رضوی گفت: در راستای حرکت برای بازسازی تمدن نوین اسلامی، نقطه کانونی که می‌تواند این مهم را شکل دهد جایی جز مشهد نیست. به گزارش تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا رشیدیان  در مراسم آغاز به کار پایتخت فرهنگی جهان اسلام که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امروز شروع عملی رخداد بزرگ مشهد 2017 بود و می‌تواند این ظرفیت را اجرایی و عملیاتی کند که بتوانیم با عنایت بر ظرفیت‌های مشهد که نقطه کانونی آن وجود مضجع شریف امام رضا(ع) است، مشهد را به جهان امروز معرفی کنیم. وی افزود: ظرفیت‌های فرهنگی مشهد و روح گفتمانی متکی بر این ظرفیت‌های فرهنگی و علمی می‌تواند راهگشای جهان امروز باشد. رشیدیان تصریح کرد: جهان امروز باید به اسلام حقیقی رجوع کند، محوریت این امر حب پیامبر و ائمه است.  


تقدیر مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی از مدیر منطقه گلستان
در پی سرمای ناگهانی پاییز سال جاری و بارش مداوم باران و برف و برودت شدید دمای هوا، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعطای لوحی از روند مطلوب سوخت‌رسانی در منطقه گلستان تقدیر کرد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، این شرکت با برنامه‌ریزی‌های دقیق و ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی و هماهنگی با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان خدمات مناسب و مطلوبی در شرایط بحرانی به مردم شریف استان ارائه کرده است. بر پایه این گزارش تحویل بیش از
7 میلیون لیتر نفت‌گاز به نیروگاه علی‌آباد، توزیع بیش از 2 میلیون لیتر بنزین مازاد بر نیاز روزانه استان، اختصاص بیش از
2 میلیون و 800 هزار لیتر سوخت جایگزین به مصرف‌کنندگان، توزیع 400 هزار لیتر نفت سفید مازاد بر سهمیه خانوارهای نفت‌سفیدسوز استان و نظارت شبانه‌روزی و دقیق بر امر توزیع انواع فرآورده‌ها توسط مجاری عرضه و فروشندگی‌ها از جمله فعالیت‌های این منطقه بوده است.
 


Page Generated in 0/0054 sec