printlogo


کد خبر: 170538تاریخ: 1395/10/28 00:00
سرخط خبر

 وزارت کشاورزی فیلیپین اعلام کرد این کشور واردات سیب از ایران را به محض روشن شدن نتایج بررسی‌ها و تایید نمونه سیب این کشور، آغاز خواهد کرد.
 معاون امور ساختمان و مسکن وزیر راه از حذف افراد فاقد صلاحیت در فرآیند ساخت‌وساز خبر داد و گفت: سالانه ۱۵۰۰ نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست می‌دهند.
 فرهاد احتشام‌زاده، رئیس فدراسیون واردات ایران با بیان اینکه ۹۷درصد موبایل‌های موجود در بازار قاچاق هستند، گفت: ارزش این بازار 5/1 برابر بازار خودروهای وارداتی در کشور است.
 احتمال ایجاد کنسرسیوم شل، توتال و یک شرکت ایرانی برای توسعه میدان نفتی آزادگان در حالی قوت گرفته که شرکت ملی نفت، ایجاد کنسرسیوم برای توسعه بزرگ‌ترین میدان نفتی ایران را بلامانع اعلام کرد.
 محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درآمدهای مالیاتی از ۱۱۳هزار میلیارد تومان سال آینده تا پایان برنامه ششم به ۱۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
 میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با بیان اینکه وزارت صنعت با پدرخوانده‌های واردات خودرو همراه شده است، گفت: در شرایطی که برخی شرکت‌های خارجی اعطای نمایندگی به ایران را تکذیب می‌کنند، وزارت صنعت به این شرکت‌ها مجوز فعالیت می‌دهد.
 ابوالقاسم حسن‌پور، مدیرکل دفتر میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری وزارت جهاد با بیان اینکه میزان تولید پرتقال در سال‌جاری 7/2 هزارتن برآورد می‌شود، گفت: سرمازدگی به حدود ۳۰۰ هزارتن از این محصول خسارت وارد کرد. به‌گفته وی، در سال‌ جاری حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزارتن مرکبات در کشور تولید می‌شود.
 مرکز پژوهش‌های مجلس از عدم تحقق 62 هزار میلیارد تومان از درآمدهای لایحه بودجه سال آینده خبر داد.
 بدهی خارجی ایران از دی‌ماه سال ۹۴ همزمان با آغاز اجرای برجام تاکنون بیش از ۴۴ درصد افزایش یافته و به بیش از 8 میلیارد دلار رسیده  است.
 


Page Generated in 0/0048 sec