printlogo


کد خبر: 170764تاریخ: 1395/11/3 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله خسروشاهی
رهبر انقلاب در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سیدابراهیم خسروشاهی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای، متن پیام رهبر انقلاب بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
درگذشت عالم پارسا و سالک الی‌الله، مرحوم آیت‌‌الله آقای حاج سیدابراهیم خسروشاهی رضوان‌الله‌علیه را به شاگردان و ارادتمندان و بویژه به خاندان و بازماندگان مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. این عالم بزرگوار، از شاگردان قدیم حضرت امام خمینی و علامه‌ طباطبایی اعلی‌الله مقامهما و از مستفیدان سلوک معنوی در محضر بزرگان اخلاق و معرفت و خود آراسته به پرهیزگاری و پارسایی بود. از خداوند رحمت و مغرفت و علو درجه برای ایشان مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲ بهمن ۹۵


نامه 104 تشکل دانشجویی به روحانی
از قوه قضائیه بخواهید به اتهامات حسین فریدون رسیدگی کند
104 تشکل دانشجویی سراسر کشور با انتشار نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به پرونده اتهامات حسین فریدون شدند. در ابتدای این نامه آمده است: همان طور که مستحضرید باورها و اعتقادات مردم به انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های این نظام است و اگر لطمه‌ای به این اعتقادات وارد شود، ضررهای جبران‌ناپذیری خواهد داشت. متاسفانه در اوضاع فعلی کشور که عموم مردم به دلیل شرایط وخیم اقتصادی در تنگنا قرار گرفته‌اند، خبر فسادهای اخیر مانند مساله حقوق‌های نجومی، پرونده 8 هزار میلیاردی در صندوق فرهنگیان، اختلاس 1200 میلیاردی در بانک ملت و... همچون موریانه به جان پایه‌های اعتقادی مردم افتاده است و در این بین مبارزه قاطع و جدی دستگاه‌های مختلف در قوه قضائیه، مقننه و مجریه تسکینی بر این دردها خواهد بود. در ادامه این نامه تاکید شد: شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد آقای حسین فریدون، برادر جنابعالی، به عنوان یکی از متهمان دخیل در این پرونده‌های فساد بوده که به دلایل مختلف قوه قضائیه امکان بررسی این اتهامات را ندارد. از جمله شایعاتی که در این بین مطرح بوده این است که حضرتعالی به عنوان ریاست‌جمهور، اجازه رسیدگی به پرونده برادرتان را نمی‌دهید. همچنین در این نامه خاطرنشان شد: فلذا ما نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مصرانه از شما درخواست داریم برای جلوگیری از پخش این شایعات و نشان دادن حسن نیت خود به عنوان پاسدار قانون اساسی، صراحتا و به صورت علنی به ریاست محترم قوه قضائیه اعلام کنید که بدون هیچگونه اغماضی به پرونده اتهامات «حسین فریدون»رسیدگی شود.

14 بهمن تعیین هیأت‌رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
عضو کمیته پزشکان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: چهاردهم بهمن نخستین کنگره سراسری این جبهه برگزار و همه مسائل و انتخاب هیات‌رئیسه به رای گذاشته می‌شود. عبدالحسین روح‌الامینی درباره روند شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این جبهه مردمی برای تاثیر بر روند اجرایی کشور تشکیل شده و نخستین گام تشکیل خود این جبهه بود. وی ادامه داد: اقدام بعدی جبهه مردمی انقلاب اسلامی انتخابات ریاست‌جمهوری است البته مسائل سیاسی و اجتماعی و مقابله با بحران‌های اجتماعی نیز از اهداف تشکیل این جبهه مردمی است. عضو کمیته پزشکان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه فرآیند شکل‌گیری‌ جبهه مردمی انقلاب اسلامی تا به امروز را تشریح کرد و گفت: 25 قشر در  جبهه مردمی انقلاب اسلامی داریم که جلسات آن در حال برگزاری است و از هر قشر تعدادی انتخاب می‌شوند و چهاردهم بهمن نخستین کنگره سراسری برگزار و  همه مسائل و انتخاب هیات‌رئیسه به رای گذاشته می‌شود.


Page Generated in 0/0058 sec