printlogo


کد خبر: 170782تاریخ: 1395/11/3 00:00
اخبار

«حسن یوسف»
یک عاشقانه سیاسی است
محمدباقر مفیدی‌کیا، کارگردان سریال «حُسن یوسف» درباره مضمون این سریال گفت: این مجموعه یک عاشقانه با مضمون انقلابی است. در این سریال با داستان عاشقانه‌ای طرف هستیم که در بستر حوادث مختلف اجتماعی و سیاسی، کشور از سال 88 تاکنون درگیر فراز و نشیب‌هایی می‌شود. به گزارش روابط عمومی سازمان هنری- رسانه‌ای اوج، مفیدی‌کیا افزود: این سریال، سیاسی نیست ولی حوادث روز در آن حضور دارند و شخصیت‌های داستان از این حوادث متأثر هستند؛ هر چند بستر سریال، سبک زندگی انقلابی است. کارگردان سریال «حُسن‌یوسف» درباره جزئیات این سریال در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه هستیم و بعد از نهایی شدن فیلمنامه تولید کار آغاز می‌شود. گفتنی است، سریال «حُسن یوسف» جدیدترین محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج، به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا روایتگر زندگی یک زوج جوان است که در بستر زندگی و چالش‌های روزمره تلاش دارند به زندگی خود ادامه دهند و در برابر مشکلات زندگی‌شان بهترین انتخاب را داشته باشند.

رونمایی از جدیدترین انیمیشن‌های «دیرین دیرین»
محمد ابوالحسنی، تهیه‌کننده پویانمایی «دیرین دیرین» از حضور عوامل گروه در نشست تخصصی نهمین جشنواره طنز سوره خبر داد. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، وی دراین باره گفت: قرار است در این نشست که روز سه‌شنبه 3 بهمن ساعت 18 در حوزه هنری برگزار می‌شود به همراه علی درخشی (کارگردان)، محمدرضا علیمردانی (صداپیشه) و جمعی دیگر از عوامل این پویانمایی با مخاطبان این جشنواره به گفت‌وگو بپردازیم. وی بیان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده، قرار است تعدادی از جدیدترین انیمیشن‌های «دیرین دیرین» که هنوز منتشر نشده است، در این نشست برای مخاطبان نهمین جشنواره طنز سوره به نمایش درآید. گفتنی است، از دیگر برنامه‌های این نشست، حضور طنزپردازانی چون ناصر فیض، اسماعیل امینی، سیدعلی میرفتاح، امید مهدی‌نژاد، عباس حسین‌نژاد و محمدحسین نیرومند است که پیرامون موضوعاتی برای مخاطبان صحبت می‌کنند. اهدای 2 کتاب طنز «فستیوال خنجر» اثر سیدحسن حسینی و «طنز6» اثر منوچهر احترامی به حاضران از دیگر برنامه‌های این نشست عنوان شده است.

شنل و بن‌بست وثوق به جشنواره اضافه شدند
2 فیلم سینمایی «شنل» و «بن‌بست وثوق» به فیلم‌های سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر اضافه شدند. به گزارش مهر، در پی انصراف فیلم «امپراطور جهنم» ساخته پرویز شیخ‌طادی از نمایش در بخش چشم‌انداز و نرسیدن فیلم «شعله‌ور» ساخته حمید نعمت‌الله به سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر، ۲ فیلم «شنل» ساخته حسین کندری و به‌تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری و «بن‌بست وثوق» به کارگردانی حمید کاویانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید، در بخش چشم‌انداز سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آیند. سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.


در این امتحان بذل جان را ببینید
گل افشانی ارغوان را ببینید
فرو ریخت دل‌های عشاق، افسوس
شکست دل و استخوان را ببینید
ندیدید اگر درد پیدای ما را
کنون داغ‌های نهان را ببینید
به‌جز جامه شعله بر تن نکردند
دلیران، یلان، عاشقان را ببینید
شب حمله بر خصم دون را که دیدید
دوباره شب امتحان را ببینید
اگر شور غواص‌ها را ندیدید
شهیدان آتش‌نشان را ببینید
علیرضا قزوه
 


Page Generated in 0/0055 sec