printlogo


کد خبر: 170786تاریخ: 1395/11/3 00:00
رویدادها

اعضای هیأت داوران فیلم فجر مشخص شدند
اعضای هیأت داوران بخش سودای سیمرغ سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند. به گزارش مهر، با حکم محمد حیدری، دبیر جشنواره فیلم فجر، «محمدرضا هنرمند»، «شهرام اسدی»، «محمدمهدی دادگو»، «محمدرضا تخت‌کشیان»، «رویا نونهالی»، «ایرج رامین‌فر» و «اکبر نبوی» به عنوان اعضای هیأت داوران بخش سودای سیمرغ سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شدند و ۳۳ فیلم این بخش را داوری خواهند کرد. سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
.
انتصاب مدیر گروه‌های جدید رادیو معارف
مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف، طی احکامی جداگانه مدیران گروه‌های رادیو معارف را معرفی کرد. به گزارش مهر، مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف، در احکامی جداگانه، جواد امامی کوپایی را به سمت مدیر گروه رویدادهای معارفی و اطلاع‌رسانی رادیو معارف و جواد عزتی‌پور را به سمت مدیر گروه معارف، فرهنگ و جامعه رادیو معارف معرفی کرد. همچنین محمدمهدی صفایی به سمت مدیر گروه معارف، فقه و اندیشه رادیو معارف، سیداحمد محمودی به عنوان مدیر گروه معارف، قرآن و اهل‌بیت رادیو معارف و سیدمحمود موسوی به سمت مدیر گروه نظارت رادیو معارف منصوب شدند.

معاون سیما مدیر شبکه امید را منصوب کرد
معاون سیما در حکمی مهدی سالم را به سمت مدیریت شبکه امید منصوب کرد. به گزارش مهر، مرتضی میرباقری، معاون سیما در حکمی مهدی سالم را به عنوان مدیر شبکه امید معرفی کرد و در این حکم با اشاره به اهمیت مرحله نوجوانی در شکل‌گیری شخصیت افراد، این دوره از زندگی را حساس‌ترین مرحله رشد و صیرورت فرد دانست. وی از مدیر شبکه نوجوان خواست با تولید و پخش برنامه‌های مفید و جذاب، پرورش معنوی، فکری، روانی و اجتماعی نوجوانان کشور را برعهده گیرد. میرباقری همچنین با قدردانی از تلاش‌های محمد سرشار در راه‌اندازی کانال نوجوان (امید) از مدیریت جدید شبکه خواست با استفاده از تجربیات اهالی فرهنگ و هنر در انتقال هنرمندانه آموزه‌های لازم مبتنی بر انسان‌شناسی الهی و اهداف انقلاب اسلامی همت گمارد. یادآور می‌شود برنامه‌های این شبکه از این پس با عنوان شبکه امید به طور مستقل با پخش ۱۲ ساعت در روز روی ستاب باکس قابل دسترسی است.

محسن چاووشی  بهترین خواننده پاپ شد
بخش جایزه‌ «باربد» از سال گذشته به جشنواره موسیقی فجر با محوریت انتخاب آثار برتر تولید شده اضافه شد. هیات داوران «جایزه‌ باربد» این دوره، تولیدات موسیقایی را در طول بازه‌ زمانی یک‌ساله‌ از مهر 94 تا مهر 95 مورد بررسی و ارزیابی قرار داده‌اند. به گزارش فارس، برگزیدگان این جشنواره در 13 بخش انتخاب شدند که در بخش موسیقی «پاپ با کلام» از میان آثار کاوه یغمایی برای «آلبوم منشور»، محسن چاووشی برای آلبوم «امیر بی‌گزند»، امیر داداش‌زاده برای آلبوم «سلطان»، اشکان ماهری برای آلبوم «پرگار» و گروه مون هد برای آلبوم «افق رویداد»، اثر محسن چاووشی برای آلبوم «امیر بی‌گزند» به عنوان خواننده برگزیده انتخاب شد. همچنین در بخش خوانندگی بخش معاصر باکلام، از میان آثار علیرضا قربانی برای آلبوم «من عاشق چشمت شدم»، سالار عقیلی برای آلبوم «عاشق می‌شویم»، همایون شجریان برای آلبوم «خداوندان اسرار»، علیرضا قربانی برای آلبوم «دخت پری‌وار»، پوریا اخواص برای آلبوم «سایه‌های مست»، اثر علیرضا قربانی برای آلبوم «من عاشق چشمت شدم» به عنوان خواننده برگزیده انتخاب شد.
 


Page Generated in 0/0066 sec