printlogo


کد خبر: 170791تاریخ: 1395/11/3 00:00
اخبار

فهرست پرسپولیس به AFC ارسال شد
فهرست بازیکنان پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با تایید مدارک آنها از سوی فدراسیون فوتبال زودتر از مهلت اعلام شده برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. فهرست بازیکنان پرسپولیس حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. این فهرست طی روزهای گذشته همراه با مدارک مورد نظر برای هر بازیکن و مربی برای فدراسیون فوتبال ارسال شده بود. فدراسیون هم پس از بررسی مدارک در بخش بین‌الملل و تایید آنها نسبت به ارسال فهرست و مدارک اقدام کرد. در این فهرست نام بازیکنانی چون سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان که بتازگی به جمع سرخپوشان ملحق شده‌اند نیز وجود دارد. تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله یک هفته به نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان، می‌تواند نسبت به اضافه کردن 5 نام جدید به فهرست اقدام کند.

اسامی دوپینگی‌های ورزش اعلام شد
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) اسامی و میزان محرومیت ۹ ورزشکار و مربی دوپینگی را اعلام کرد.
به نقل از پایگاه  خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  غلامرضا نوروزی با بیان اینکه نمونه A یک فوتسالیست نیز مثبت اعلام شده و پرونده او در حال طی کردن روال قانونی است، اسامی و میزان محرومیت 9 ورزشکار دوپینگی را به این شرح
اعلام کرد:
۱- ریحانه خاتونی (دوچرخه‌سواری)، به دلیل مصرف ماده ممنوعه کلنبوترول به مدت 4 سال(از ۲۲ خرداد ۹۵ تا ۲۱ خرداد ۹۹) محروم شد.
۲- سعید نظام‌آباد (هندبال)، به دلیل مصرف ماده ممنوعه تستوسترون به مدت
4 سال (از ۲۳ شهریور ۹۵ تا ۲۲ شهریور۹۹) محروم شد.
3- امیرحسین محمدملکی (کبدی)، به دلیل مصرف مواد ممنوعه «نورآندروسترون»  و «هیلوروکلروتیاژید» به مدت 4 سال(از ۲۷ شهریور ۹۵ تا ۲۶ شهریور ۹۹) محروم شد.
۴- علیرضا حقی (دوچرخه‌سواری)، به دلیل مصرف ماده ممنوعه تستوسترون به مدت
4 سال(از ۲۳ شهریور ۹۵ تا ۲۲ شهریور۹۹)  محروم شد.
۵- حمید ابراهیمی‌نژاد(مربی دوومیدانی) از سوم مهرماه ۹۵ به طور  مادام‌العمر محروم شد.
۶-پوریا احمدی(مربی دوومیدانی) از دوم آبان‌ماه ۹۵ به طور  مادام‌العمر
محروم شد.
۷- علی کیادلیری(وزنه‌برداری) به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت
4 سال(از سوم مهرماه ۹۵ تا دوم مهرماه ۹۹) محروم شد.
۸- مهدی نبی‌اللهی(وزنه‌برداری) به دلیل مصرف ماده ممنوعه متاندینون به مدت 4 سال(از سوم مهرماه ۹۵ تا دوم مهرماه ۹۹) محروم شد.
۹- مصطفی افضلی(ورزش‌های جانبازان و معلولین) به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت 4 سال(از ۲۶ بهمن‌ماه ۹۴ تا ۲۵ بهمن‌ماه ۹۸) محروم شد.

شهابی رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال شد
طی حکمی از سوی مهدی تاج، اژدر شهابی به سمت رئیس دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد. در حکم رئیس فدراسیون آمده است: «با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به سمت رئیس دپارتمان روابط عمومی منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای مسؤولیت این دپارتمان، شاهد ارتقای بیش از پیش فدراسیون فوتبال باشیم. موفقیت و بهروزی روزافزون‌تان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید، از خداوند منان مسألت دارم». برخی سوابق اژدر شهابی به شرح زیر است:
- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان
- مشاور رسانه‌ای وزیر ورزش
- رئیس کمیته روابط عمومی فدراسیون فوتبال
- مدیا آفیسر تیم‌ملی فوتبال در جام ملت‌های مالزی
- معاون اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان تربیت بدنی سابق
- مشاور رسانه‌ای قائم‌مقام آموزش وپرورش در حوزه سلامت و تربیت بدنی
 


Page Generated in 0/0059 sec