printlogo


کد خبر: 171162تاریخ: 1395/11/10 00:00
اخبار

تشییع جانفشا‌ن‌ها از مصلای تهران
وداع با  آتش‌نشانان؛ صبح دوشنبه
مجتبی عبداللهى، رئیس ستاد تشییع شهداى آتش‌نشان حادثه پلاسکو اعلام کرد با توجه به اهمیت احراز هویت ١٦ آتش‌نشان و پایان آواربردارى، مراسم تشییع روز دوشنبه 11 بهمن از ساعت٨:٣٠ صبح در محل مصلاى حضرت امام خمینى(ره) تهران و پس از اقامه نماز بر پیکر شهدا انجام خواهد شد. همچنین چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مدرسه عالی شهید مطهری مراسم یادبود و ترحیم برگزار خواهد شد.

پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد
شمار اجساد شناسایی‌شده حادثه پلاسکو به ۱۶ نفر رسید
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: با تعیین هویت ۶ جان‌باخته دیگر حادثه پلاسکو، شمار هویت‌های شناسایی شده این حادثه که به پزشکی قانونی ارجاع شده‌اند، به ۱۶ نفر رسید. به گزارش روابط‌عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر مسعود قادی‌پاشا اظهار داشت: از ۶ هویت جدید شناسایی شده، ۵ نفر از شهدای آتش‌نشان و یک نفر از شهروندان هستند. مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با یادآوری ادامه کار متخصصان این سازمان بر روی سایر قطعات و بقایای انسانی این حادثه، اسامی جدید هویت‌های شناسایی شده را به شرح زیر اعلام کرد:
شهدای آتش‌نشان: رضا نظری، مجتبی کوهی،  امیرحسین داداشی، محسن روحانی و رضا شفیعی‌اینچه
شهروند شناسایی‌شده: حبیب شادی
پیش از این هویت ۱۰ نفر از آتش‌نشانان و شهروندان به شرح زیر اعلام شده بود:
شهدای آتش‌نشان: بهنام میرزاخانی، علی امینی، فریدون علی‌تبار، علی مستوفی، حسین حسین‌زاده، محمد آقایی‌قادرلو و حسین سلطانی
سایر شهروندان: حیدر پهلوانی، جواد حسینقلی‌زاده و محمود محسنی

دومین مانور ملی «جبهه مقاومت سایبری دانش‌آموزی» از 12 بهمن
دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش‌آموزی در بخش برادران از 12 تا 30 بهمن و در بخش خواهران از 23 بهمن تا 12 اسفند ماه 1395 برگزار می‌شود. مدیریت فضای مجازی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به برگزاری دومین مانور ملی جبهه مقاومت سایبری دانش‌آموزی به مناسبت آغاز ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: این مانور ملی به صورت هماهنگ در کل کشور در 2 محور برادران با عنوان «ما یار انقلابیم» و با شعار «به ما فرصت کار و تفکر انقلابی در مدارس بدهید» از 12 تا 30 بهمن ماه و محور خواهران با عنوان «ما فرزندان انقلابیم» و با شعار «نمی‌گذاریم حیا با شبکه‌های اجتماعی به حراج رود» از 23 بهمن تا 12 اسفندماه 1395 برگزار خواهد شد. در این مانور که با محوریت دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوی ارتقای توانمندی‌های سایبری این سازمان با نام «اینجا مرکز عالم است» برگزار می‌شود، دانش‌آموزان در 3 بخش تولید محتوا شامل قالب‌های مختلف متن، صوت، ویدئو و گرافیک، راه‌اندازی کمپین و شبکه‌های اجتماعی به رقابت خواهند پرداخت.

با آغاز موج جدید سرما در کشور اعلام شد
بدهی 5/1 میلیاردی آسایشگاه کهریزک به شرکت گاز
مدیر آسایشگاه کهریزک گفت: گاز کهریزک قطع نشده اما افزایش یکباره رقم بدهی به دلیل اجرای برنامه هدفمندی یارانه‌ها را نمی‌توانیم بدهیم و فقط آبونمان ماه این قبوض را پرداخت کرده‌ایم. محمدرضا صوفی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، ‌گفت: بدهی ما به شرکت گاز که 5/1 میلیارد تومان است هنوز وجود دارد و سر جای خود است. این  بدهی با افزایش حامل‌های انرژی افزایش یافته که نتوانسته‌ایم پرداخت کنیم، البته مکاتبات صورت می‌گیرد اما بدهی وجود دارد. وی افزود: گاز کهریزک قطع نشده اما افزایش یکباره را نمی‌توانیم بدهیم و فقط آبونمان ماه این قبوض را می‌توانیم بپردازیم. وی گفت:‌ در 2 ماه پایانی سال هستیم و رقم حقوق و عیدی و پاداش کارکنان آسایشگاه 15 میلیارد تومان است که رقم بزرگی بوده و پرداخت آن سخت است. صوفی‌نژاد گفت: هر ماه نیز آسایشگاه 500  تا 600 میلیون تومان هزینه جاری دارد و حدود 3 هزار نفر در آن زندگی می‌کنند، بنابراین رقم قابل توجه و سرسام‌آوری می‌شود که قرار است همه را مردم بدهند. مدیر آسایشگاه کهریزک ادامه داد: این 3 هزار نفری که در آسایشگاه زندگی می‌کنند در آسیب‌پذیرترین دوران زندگی خود بوده و با همه امید و آرزو زمانی محور خانواده خود بوده‌اند و برای جامعه زحمت کشیده‌‌اند، بنابراین وظیفه داریم در پایان سال آنها را راضی نگه داریم، خوشحال‌شان کنیم و امید به زندگی را که وظیفه اخلاقی و شرعی ما است به آنها بدهیم.
 


Page Generated in 0/0049 sec