printlogo


کد خبر: 171212تاریخ: 1395/11/10 00:00
چهارگوشه

واکنش دمشق به بیماری اسد
نهاد ریاست جمهوری سوریه در بیانیه‌ای تمام شایعات مربوط به وضعیت سلامتی بشار اسد را تکذیب و تاکید کرد، این اخبار اصلا صحت نداشته و بشار اسد در سلامت کامل مشغول انجام وظایفش است. این نهاد خاطرنشان کرد، اخبار اینچنینی تنها در حد رویاپردازی و تلاش برای بالا بردن روحیه شکست خورده آنها بوده و مسخره است. برخی شبکه‌های اجتماعی و روزنامه‌های عربی اخیرا نوشته بودند، بشار اسد به بیماری خطرناکی مبتلا و به بیمارستان منتقل شده است.

رسوایی در یک مرکز آموزشی ارتش آلمان
طبق گزارش‌ها، سربازان و مربیان یک مرکز آموزشی ارتش در جنوب آلمان درگیر یک سوءاستفاده گسترده شدند. وزیر دفاع آلمان و مقام‌های ارتش این سوءرفتارها را محکوم کردند. به نوشته اشپیگل آنلاین، «رفتارهای جنسی  - سادیستی» و رفتارهای خشونت‌آمیز در پادگان «اشتوفر» رواج دارد. مربیان اعضای جدید را مجبور می‌کنند معاینات پزشکی غیرضروری و اقداماتی انجام دهند که به لحاظ جنسی تحریک‌آمیز است. به گفته مقام‌های ارتش آلمان تاکنون 7 سرباز متهم شده و 5 افسر خلع درجه شده‌اند.

حمله انتحاری در فلوجه
در انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در ورودی غربی شهر فلوجه در روز شنبه که یک عامل انتحاری آن را هدایت می‌کرد، 2 تن از نیروهای امنیتی عراقی کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند. همچنین منابع امنیتی عراقی از کشته و زخمی شدن ۹ غیرنظامی در انفجار بمبی در شمال استان صلاح‌الدین خبر دادند. این انفجار خانواده‌های عراقی را که از شهر حویجه فرار کرده بودند، هدف قرار داد. شهر حویجه در استان کرکوک، همچنان در کنترل داعش است و از اوضاع انسانی وخیمی رنج می‌برد.
 


Page Generated in 0/0049 sec