printlogo


کد خبر: 171567تاریخ: 1395/11/17 00:00
اخبار

از اینجا مانده و از آنجا رانده مقصد بعدی سجاد؟
بازیکن مورد علاقه منصوریان و آبی‌پوشان پایتخت در وضعیت عجیبی به سر می‌برد و معلوم نیست شرایط برای او چگونه می‌شود. «از اینجا مانده و از آنجا رانده» توصیف جالبی برای وضعیت این روزهای سجاد شهباززاده است؛ بازیکنی که به اصرار استقلال لیگ ترکیه را ترک و رضایتنامه خود را دریافت کرد تا به استقلال بازگردد اما از شانس بد او استقلال با محرومیت از سوی فیفا مواجه شد تا او نتواند با آبی‌پوشان قرارداد امضا کند. او با تراکتور به توافق نهایی رسید اما از بخت بدی که داشت تراکتور هم با محرومیت مواجه شد تا کلافگی محض او را در برگیرد. وضعیت سجاد چه می‌شود؟ او نه می‌تواند به لیگ ترکیه بازگردد و نه در ایران هم می‌تواند با مثلث قهرمانی قرارداد امضا کند، چرا که برانکو تاکید کرد شهباززاده را نمی‌خواهد. ذوب‌آهن، سپاهان یا استقلال خوزستان (با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا) تیم‌هایی هستند که احتمال حضور سجاد شهباززاده در آنها وجود دارد.

توهین مضحک روزنامه انگلیسی به ایران
روزنامه تلگراف انگلیس مخالفت خودش را با انتخاب باکو به عنوان میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا به دلیل همسایگی با ایران ابراز کرد. به گزارش ایسنا، فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹ قرار است یا در باکوی آذربایجان یا در ورزشگاه تازه تاسیس‌شده اتلتیکومادرید برگزار شود. در این بین روزنامه تلگراف انگلیس توهین آشکاری به انتخاب باکو داشته است. روزنامه تلگراف در این‌باره مدعی شد: هیچ دوره لیگ قهرمانان اروپا در شرقی‌ترین کشور اروپا برگزار نشده است. انتخاب آذربایجان برای این دوره جای سوال دارد، چرا که این کشور با ایران هم مرز است؛ کشوری که قوانین حقوق‌بشر را رعایت نمی‌کند! ورزشگاه المپیک باکو با ظرفیت ۷۸ هزار نفر همچنین قرار است چند دیدار از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را میزبانی کند.این ادعاهای روزنامه انگلیسی در حالی مطرح می‌شود که بدنامی هواداران انگلیسی در سراسر جهان کاملا مشهور است. رفتارهای خشونت‌آمیز و درگیرانه و خفت‌بار هواداران انگلیسی باعث شد تعداد زیادی از این آشوبگران در خلال یورو ۲۰۱۶ در کشور فرانسه بازداشت شوند.

۴ بازیکن جدید تراکتورسازی باید به تیم‌های دیگر بروند
۳ بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی نمی‌توانند امروز مقابل پرسپولیس به میدان بروند. به گزارش فارس، احمدرضا براتی اعلام کرد احمد نوراللهی و امید عالیشاه و هاشم بیک‌زاده امروز نمی‌توانند برای تراکتورسازی مقابل پرسپولیس به میدان بروند. این 3 بازیکن در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به تراکتورسازی اضافه شدند. همچنین بنا بر تصمیم فیفا این 3 بازیکن به علاوه سجاد شهباززاده نمی‌توانند در تراکتورسازی بمانند و می‌توانند راهی تیم‌های دیگر شوند.


Page Generated in 0/0061 sec