printlogo


کد خبر: 172068تاریخ: 1395/11/27 00:00
اخبار

یک بازیکن گمنام جای رحمتی
محرومیت سیدمهدی رحمتی از همراهی استقلال در 4 بازی آینده این تیم، شوک بزرگی بود که از سوی کمیته انضباطی به آبی‌پوشان وارد شد. استقلالی‌ها انتظار هر چیزی را داشتند جز اینکه کمیته انضباطی به صورت ضرب‌الاجلی دروازه‌بان این تیم را برای 4 جلسه محروم کند. اتفاقی که منصوریان را شگفت‌زده کرد و باعث شد رای کمیته انضباطی را «بی‌رحمانه» بداند. هرچند تکلیف استقلال برای چارچوب دروازه‌اش مشخص است و آنها با توجه به داشته‌های‌شان از سیدحسین حسینی درون دروازه استفاده می‌کنند و شاید از این بابت نگرانی هم نداشته باشند اما سرمربی آبی‌ها در نظر دارد تا شرایط نیمکت تیمش را هم در مدت زمان محرومیت رحمتی تقویت کند. بر همین اساس مهرداد لشنی، دروازه‌بان تیم امید استقلال که بازی‌های خوبی هم در ترکیب تیمش انجام داده و در مقطعی نیز در تمرینات بزرگسالان حضور می‌یافت، بار دیگر به تمرین این تیم فراخوانده می‌شود تا این‌بار به چشم خریداری به وی نگاه شود.  منصوریان ناچار است از بین ارشیا بابازاده و مهرداد لشنی یکی را برای نیمکت‌نشینی در اصفهان انتخاب کند تا تیمش بدون دروازه‌بان ذخیره نماند. هر یک از این دو که در ترکیب هجده نفره آبی‌پوشان حضور یابند و روی نیمکت بنشینند، نخستین تجربه‌شان در این زمینه خواهد بود.  

کشته شدن یک نفر در درگیری‌های فوتبالی در برزیل
یک هوادار تیم فوتبال بوتافوگو در خارج از ورزشگاه این تیم به ضرب گلوله کشته شد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از AP، باشگاه فوتبال بوتافوگوی برزیل کشته شدن یک هوادار در فضای بیرون استادیوم را تایید کرد. این استادیوم که در ریودوژانیرو قرار دارد، در  المپیک ریو ۲۰۱۶ محل برگزاری مسابقات دوومیدانی بود. این هوادار خارج از استادیوم فوتبال به ضرب گلوله کشته شده است. باشگاه بوتافوگو در بیانیه‌ای اعلام کرد: عمیقا از این مرگ ناراحت هستیم. این هوادار ۲۸ ساله بوده و از طرف یکی از هواداران تیم مقابل مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. بازی بین بوتافوگو و فلامینگو بود که فلامینگو با نتیجه‌ 2 بر یک بازی را برد. درگیری هواداران تیم‌ها بعد از مسابقات فوتبال در برزیل طبیعی است اما به ندرت قتل در این درگیری‌ها اتفاق می‌افتد. پیش از این به استادیوم بوتافوگو استادیوم المپیک گفته می‌شد.

۲ میلیارد تومان به حساب استقلال برگشت
2 میلیارد تومان پولی که از حساب باشگاه استقلال برداشت شده بود، به حساب این باشگاه برگشت. به گزارش تسنیم، به دلیل شکایت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی 2 میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال بلوکه شده بود که با تلاش مسؤولان استقلال این مشکل حل شد و این مبلغ به حساب باشگاه بازگشت. مسعود معینی، عضو هیات‌مدیره استقلال با اعلام این خبر گفت: صبح سه‌شنبه این مشکل حل شد و بخشی از مطالبات بازیکنان، حقوق بهمن و عیدی کارمندان باشگاه را نیز پرداخت کردیم.

توافق شهباززاده با نفت تهران
سجاد شهباززاده با مسؤولان نفت تهران به توافق نهایی رسید. سجاد شهباززاده پس از مذاکره با مسؤولان نفت تهران به توافق با این باشگاه رسید و امروز یا فردا قرارداد نهایی خود را با این باشگاه امضا می‌کند. این بازیکن در ابتدای نیم‌فصل به تراکتورسازی پیوست که پس از محرومیت این تیم از نقل‌وانتقالات زمستانی، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد و در حال حاضر به صورت بازیکن آزاد قصد پیوستن به نفت تهران را دارد.

سیچلو سرمربی والیبال زیر ۲۳ سال ایران شد
مربی تیم‌ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران انتخاب شد. خوآن مانوئل سیچلو که پیش از این به عنوان مربی و دستیار سرمربی در تیم‌ملی والیبال بزرگسالان ایران فعالیت می‌‌کرد، به عنوان سرمربی تیم‌ملی زیر ۲۳ سال انتخاب شد. در جلسه سیچلو با داورزنی و ضیایی، این مربی به عنوان سرمربی تیم‌ملی زیر ۲۳ سال ایران انتخاب شد تا در سال ۹۶ همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی اردبیل برگزار می‌‌‌شود، شرکت کند. تیم‌ملی زیر ۲۳ سال ایران اردیبهشت سال آینده در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در شهر اردبیل برگزار می‌شود، با هدایت خوان سیچلو برای قهرمانی در این رقابت‌ها و کسب سهمیه جهانی شرکت می‌کند و در صورت کسب سهمیه در تابستان ۹۶ در رقابت‌‌های قهرمانی جهان این رده سنی که در کشور مصر برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.


Page Generated in 0/0053 sec