printlogo


کد خبر: 172091تاریخ: 1395/11/27 00:00
سرخط خبر

 آمارهای منتشر شده از سوی اوپک نشان داد میزان پیروی 11 کشور عضو این سازمان از توافق کاهش تولید در ماه ژانویه ۹۳ درصد بوده است.
 وزیر جهاد کشاورزی عملکرد بخش کشاورزی در راستای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: تولید برنج تراریخته نداریم و انحصاری در واردات روغن نیست. برسر قیمت خرید گندم نیز با شورای اقتصاد اختلاف نظر داریم.
 بانک مرکزی ایران و آژانس خدمات مالی ژاپن به منظور تسهیل شرایط حضور بانک‌های معتبر ژاپنی در ایران و بانک‌های کشورمان در ژاپن و نیز انتقال تجربیات نظارتی، تبادل‌نامه امضا کردند.
 معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از ابلاغ مصوبه بخشودگی سود تسهیلات بانکی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای بدهکاران بخش کشاورزی خبر داد.
 وزیر نفت با اشاره به راه‌اندازی کامل فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس تا یک‌ماه آینده، گفت: ایران سال ۹۶ بنزین وارد نمی‌کند.
 حسن امیری، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار پیشنهاد داد شرکت‌های زیان‌دیده از تحریم‌ها، از مالیات معاف شوند.
 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از گشایش فاینانس‌های زیر ۱۰۰ میلیون یورو برای پروژه‌های معدنی خبر داد و گفت: 8/1میلیارد یورو فاینانس در حوزه فولاد از چین استفاده شد.
 کمیته فنی سازمان بین‌المللی استاندارد در پی تصمیم ترامپ مبنی بر جلوگیری از ورود اتباع ایرانی به خاک آمریکا، محل برگزاری اجلاسیه خود را از آمریکا به فرانسه تغییر داد.

 


Page Generated in 0/0047 sec