printlogo


کد خبر: 172274تاریخ: 1395/12/1 00:00
اخبار

ادعای جدید وزیر صنعت:
 فعالان کمپین تحریم خودرو حقوق‌بگیر بودند!
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فعالان کمپین تحریم خودرو، از بیت‌المال حقوق می‌گرفتند که شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کردیم،گفت: رسانه‌های مجازی سال گذشته شایعاتی مبنی بر کمپین تحریم خرید خودروهای داخلی را ایجاد کردند و با پیگیری‌های صورت گرفته هسته اصلی شناسایی شدند. این افراد در واقع حقوق‌بگیران از بیت‌المال بودند که لطمه‌ای را به صنعت کشور وارد کردند و در نهایت اسامی این افراد به مقامات مربوط اعلام شد. محمدرضا نعمت‌زاده در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعت و معدن استان سمنان با اشاره به اینکه باید فضای کشور را آرام کنیم، گفت: این افراد قصد داشتند با اهداف انتخاباتی مانع از رشد صنعتی کشور از محل رشد صنعت خودرو شوند. وزیر صنعت در ادامه با اشاره به تکالیف ایجادشده برای دولت در جهت تحقق رشد 21 درصدی سرمایه‌گذاری در طول برنامه ششم گفت: این رقم بسیار خوب است اما باید فضای لازم برای تحقق آن فراهم شود. تحقق رشد 8 درصدی اقتصادی نیز نیازمند افزایش بهره‌وری نیروی کار و صادرات به بازارهای جهانی است.


ایرانسل حمله هکری به پنل حساب اینترنتی مشترکان را تأیید کرد
در حالی که فعالان امنیت سایبری از نفوذ جدید به اطلاعات مشترکان ایرانسل از طریق حساب اینترنتی خبر می‌دهند، ایرانسل اعلام کرد: حمله هکری در مراحل ابتدایی توسط تیم کارشناسان امنیت شبکه این شرکت شناسایی و دفع شده است. دیروز خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرد: براساس ادعاهای جدید دسترسی غیرمجاز به برخی اطلاعات مشترکان یکی از اپراتورهای موبایل و تغییر غیرمجاز رمز حساب آنان از طریق پنل کنترل حساب اینترنتی امکان‌‌پذیر شده است. پیرو پیگیری‌ها در این باره از اپراتور مربوط، ایرانسل اعلام کرد: پیرو پرسش‌های مطرح شده از جانب برخی رسانه‌ها مبنی بر نفوذ به سامانه کنترل حساب اینترنتی ایرانسل به اطلاع می‌رساند یک حمله هکری در مراحل ابتدایی توسط تیم کارشناسان امنیت شبکه ایرانسل شناسایی و دفع شده است. به‌رغم اذعان ایرانسل به حمله هکری، در پیگیری خبرگزاری فارس از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد ناظر بر فعالیت اپراتورهای موبایل، این سازمان اعلام کرد: «هیچ گزارشی در این باره نداشتیم.» پیش از این، فعالان امنیت سایبری مدعی نفوذ جدید به اطلاعات مشترکان یک اپراتور موبایل این بار از حساب اینترنتی شدند. طبق اعلام آنها، از طریق یک ابزار هک، از راه پنل کنترل حساب اینترنتی (ECARE) امکان تغییر غیرمجاز رمز حساب و سپس ورود به حساب و در نتیجه دسترسی به برخی اطلاعات مشترکان امکان‌پذیر شده بود.


حبس 7 ساعته مسافران پرواز مشهد ـ  تهران
گروه اقتصادی: به دلیل حبس حدود ۷ ساعته مسافران پرواز ۱۰۳۴ هواپیمایی ماهان حال تعدادی از مسافران وخیم شده و اورژانس وارد هواپیما شد و تعدادی از مهمانداران نیز به دلیل حال بد مسافران به گریه افتادند. به گزارش تسنیم، پس از هفت ساعت حبس مسافران و بی‌توجهی به حقوق آنها،‌ با باز شدن در هواپیما مسافران بدحال از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. یکی از مسافران در این باره گفت:‌ در 7 ساعتی که در هواپیما محبوس بودیم حال تعدادی از مسافران وخیم شد و هیچ خدمات پزشکی به آنها ارائه نشد. وی بیان کرد:‌  مهمانداران هواپیما از یکی از مسافران که پزشک بود درخواست کردند به تعدادی از مسافران که حال وخیمی دارند ‌رسیدگی کند. به گفته وی،‌ تعدادی از مهمانداران به دلیل فشار زیاد و وضع نامناسب مسافران به گریه افتادند. با وجود حبس 7 ساعته مسافران در هواپیما و بی‌تدبیری در زمان تاخیر پرواز، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی مدعی شده هیچ مشکلی در پروازها نداریم! خبرها حاکی است مسافران به علت محبوس شدن و پاسخگو نبودن مسوولان حتی با مهمانداران درگیر شدند.
 


Page Generated in 0/0056 sec