printlogo


کد خبر: 172525تاریخ: 1395/12/7 00:00
اخبار

شکستن طلسم مشهد برای گرم ماندن تنور لیگ
تیم تراکتورسازی با از پیش‌رو برداشتن سیاه‌جامگان فاصله 6 امتیازی‌اش با صدر جدول را حفظ کرد. هفته بیست‌ودوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر با برگزاری دیدار سیاه‌جامگان- تراکتورسازی دنبال شد، دیداری که در نهایت به پیروزی
2 بر یک تیم میهمان انجامید. ابتدا حسین بادامکی در دقیقه 27 دروازه تراکتورسازان را باز کرد و تیمش را پیش انداخت اما محمدرضا مهدی‌زاده در دقیقه 45 گل تساوی را به ثمر رساند تا 2 تیم با نتیجه تساوی به کار خود در نیمه اول پایان دهند. در نیمه دوم حملات نصفه‌ونیمه 2 تیم به جایی نرسید تا اینکه در دقیقه 88 فرزاد حاتمی گل برتری تراکتورسازی را به ثمر رساند. با این برد، اختلاف تراکتورسازی با پرسپولیس صدرنشین همچنان 6 امتیاز باقی‌ ماند. سیاه‌جامگان نیز با این باخت همچنان در رده پانزدهم جدول باقی ماند تا پس از ماشین‌سازی، گزینه دوم سقوط به دسته یک باشد. تراکتورسازی در حالی مقابل سیاه‌جامگان به برتری رسید که در فصول گذشته توفیق آنچنانی در خانه تیم‌های مشهدی نداشت.

ادامه خدمت سربازی نوراللهی و عالیشاه در تراکتور منع قانونی ندارد
رئیس تربیت‌بدنی نیروهای مسلح می‌گوید سربازی 2 بازیکن سابق پرسپولیس در تراکتورسازی مشکلی ندارد. سردار مهرعلی باران‌چشمه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره گذراندن خدمت سربازی امید عالیشاه و احمد نوراللهی تصریح کرد: این دو بازیکن سرباز تراکتورسازی هستند. قرارداد آنها با تراکتورسازان به گونه‌ای است که نمی‌توانند برای این تیم بازی کنند زیرا تراکتورسازی اجازه اضافه کردن بازیکنی به لیست خود در پنجره زمستانی که گذشت را نداشت. وی افزود: اما این دو بازیکن می‌توانند یا به عنوان بازیکن یا کارمند این باشگاه خدمت سربازی خود را در این باشگاه سپری کنند و از این لحاظ مشکلی ندارند و پس از گذراندن خدمت سربازی می‌توانند از این تیم جدا شوند. سرباز بودن این دو بازیکن غیرقانونی نیست و مشکلی ندارد.

رونی به لیگ چین نمی‌رود
کاپیتان شیاطین سرخ به شایعه جدایی خود از این تیم و پیوستن به لیگ چین پایان داد و تاکید کرد یونایتد را ترک نمی‌کند. به نقل از دیلی استار، با وجود آنکه رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر از پیوستن وین رونی به لیگ چین خبر دادند اما کاپیتان شیاطین سرخ تاکید کرد این تیم را ترک نخواهد کرد. رونی در گفت‌وگویی که با دیلی‌استار داشت، گفت: از همه کسانی که به من توجه می‌کنند و درباره آینده من سخن به میان می‌آورند تشکر می‌کنم اما باید بگویم من در منچستریونایتد باقی می‌مانم و این تیم را ترک نمی‌کنم.
وی ادامه داد: امیدوارم نقشی تاثیرگذار در منچستریونایتد داشته باشم و بتوانم در رقابت‌های مختلف به تیم خود کمک کنم. باشگاه منچستریونایتد روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارد و من هم می‌خواهم در این لحظات خوب شریک باشم. رسانه‌های انگلیسی پیش از این اعلام کردند وین رونی با دستمزد هفتگی 750 هزار پوند یک باشگاه چینی مواجه شده و می‌خواهد شیاطین سرخ را ترک کند. حضور مدیر برنامه‌های این بازیکن بزرگ در چین باعث شد تا گمانه‌زنی‌های زیادی به وجود آید که البته خود رونی چنین شایعه‌ای را رد کرد.

تاکتیک تیم عربستانی برابر استقلال
تاکتیک اصلی التعاون در دیدار برابر استقلال استفاده کردن از ضدحملات با توجه به سرعت خط حمله این تیم است. به نقل از سایت 24، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، 2 تیم استقلال تهران و التعاون عربستان به مصاف هم می‌روند. استقلال میزبان این دیدار حساس است اما چون نمی‌تواند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند این دیدار در عمان برگزار خواهد شد. سایت 24 اعلام کرد سرمربی رومانیایی التعاون برنامه اصلی خود در دیدار برابر استقلال را استفاده کردن از ضد حملات با توجه به سرعتی بودن خط حمله تیمش قرار داده است. التعاون در دیدار نخست خود برابر لکوموتیو ازبکستان توانست با یک گل به پیروزی برسد. این در حالی است که استقلال برابر نماینده امارات تن به شکست داد و اگر می‌خواهد به دور بعد راه پیدا کند باید برابر التعاون عربستان به پیروزی برسد.
 


Page Generated in 0/0063 sec