printlogo


کد خبر: 172533تاریخ: 1395/12/7 00:00
12 نفر مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس

گروه اجتماعی: جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا از خروج از جاده یک دستگاه اتوبوس ولوو با ٣٧ سرنشین در محور دامغان - شاهرود خبر داد. به گزارش فارس، سرهنگ وهاب‌زاده، جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا درباره جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت 01:37 بامداد جمعه در کیلومتر ٣٠ محور دامغان - شاهرود یک دستگاه اتوبوس ولوو با 37 سرنشین از جاده خارج شد. وی درباره علت این حادثه افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده گزارش بوده است. جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: به دنبال وقوع این حادثه 12 نفر از سرنشینان این اتوبوس مجروح شده و به مراکز درمانی فرستاده شدند.
وی در پایان افزود: این اتوبوس متعلق به تعاونی همسفر چابکسران بوده که از تهران به سمت مشهد در حال حرکت بوده است.
سارقان صرافی خیابان فردوسی دستگیر شدند
همچنین با تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ مخفیگاه سارقان مسلح از یک صرافی در غرب استان تهران شناسایی و این افراد دستگیر شدند. سارقان صرافی خیابان فردوسی با تلاش مأموران پلیس آگاهی در غرب استان تهران دستگیر شدند. براساس اطلاعات اولیه، این افراد در مخفیگاهی در شهریار حضور داشتند که با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند. 3 سارق مسلح هفته گذشته با یک خودروی پراید وارد یکی از صرافی‌های محدوده فردوسی شدند و اقدام به شلیک تیر هوایی با یک قبضه سلاح کلاشینکف کردند. این افراد پس از تهدید صاحب صرافی به پای وی تیری شلیک کردند. گزارش‌های اولیه حکایت از آن داشت که سارقان حدود 70 میلیون تومان ارز خارجی را از این صرافی سرقت کرده‌اند. گفته می‌شود قرار است بزودی صحنه این سرقت مسلحانه در محل حادثه با حضور برخی مقامات انتظامی تهران بزرگ بازسازی شود.
سرقت خودروی حمل پول بانک پاسارگاد
علاوه بر این یک دستگاه خودروی حمل پول در بزرگراه حقانی توسط 2 پراید به سرقت رفت.
 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ در پی سرقت یک دستگاه خودروی حمل پول متعلق به بانک پاسارگاد در تشریح این حادثه اعلام کرد: یکی از خودروهای حمل پول بانک پاسارگاد که در بزرگراه حقانی در حال تردد بود، توسط 2 دستگاه خودروی پراید متوقف شد و سارقان پس از پیاده شدن از خودروهای خود مبادرت به سرقت این خودروی حمل پول کردند.
براساس این گزارش، این در حالی است که متاسفانه به‌رغم تذکرات پلیس و شرایط تامین امنیت خودروهای حمل پول، مسؤولان مربوط این بانک هیچگونه تامین امنیتی برای خودروهای حمل پول خود نکرده و هیچ فرد مسلحی در خودروی حمل پول مذکور حاضر نبوده است. پلیس پایتخت در پایان  گفت: بلافاصله پس از وقوع این سرقت تیم مجربی از کارآگاهان پلیس مشغول بررسی این پرونده و شناسایی سارقان هستند.
توضیح بانک پاسارگاد
در این باره بانک پاسارگاد در اطلاعیه‌ای اعلام‌ کرد: در ساعت 7 و 45 دقیقه، پنجم اسفندماه 95 یک دستگاه خودروی پول‌رسان بانک‌پاسارگاد که در حال حمل محموله پول‌های فرسوده جهت امحا به سمت بانک‌مرکزی بود، در بزرگراه مدرس مورد تهاجم سارقان مسلح قرار گرفت. براساس اعلام بانک پاسارگاد، خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد. در اطلاعیه این بانک تاکید شده، حضور بموقع مأموران انتظامی و کارآگاهان اداره آگاهی در صحنه سرقت و انجام اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری سارقان که در این ارتباط سرنخ‌های خوبی نیز به دست آورده‌اند، مورد قدردانی بانک پاسارگاد است.


Page Generated in 0/0057 sec