printlogo


کد خبر: 172633تاریخ: 1395/12/9 00:00
اخبار

گاف بزرگ روزنامه سعودی درباره استقلال تهران
یک روزنامه عربستانی در معرفی تیم استقلال که قرار است برابر التعاون به میدان برود گاف بزرگی داد. به گزارش ایسنا، در یکی از دیدارهای حساس مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه 2 تیم استقلال تهران و التعاون عربستان به مصاف هم می‌روند. روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی به معرفی باشگاه استقلال پرداخت و از این تیم به عنوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال آسیا یاد کرد. اما این روزنامه عربستانی در معرفی بازیکنان استقلال گاف بزرگی داشت تا جایی که مهدی امیرآبادی، مهدی کاظمی و محسن یوسفی را جزو بازیکنان باتجربه استقلال دانسته، این درحالی است که هیچ‌کدام از این بازیکنان الان در استقلال بازی نمی‌کنند. امیرآبادی و کاظمی مدت‌هاست از فوتبال خداحافظی کرده‌اند و محسن یوسفی نیز در تیم پدیده بازی می‌کند. همچنین این روزنامه از حسین کاظمی با نام مهدی کاظمی یاد کرده است. این روزنامه عربستانی در ادامه گزارش خود به صحبت‌های علیرضا منصوریان اشاره و تاکید کرده که استقلال به دنبال صعود به دور بعد است و باید در دیدار برابر التعاون به پیروزی برسد. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که استقلال در دیدار نخست خود برابر نماینده امارات تن به شکست داد اما التعاون توانست با یک گل لکوموتیو را از پیش‌رو بردارد.

شانس بالای کی‌روش برای هدایت آفریقای‌جنوبی
اسپورت ۲۴ اعلام کرد سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران بیشترین شانس را برای انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی آفریقای‌جنوبی داراست. ‌به نقل از اسپورت ۲۴، سران فوتبال آفریقای‌جنوبی قرار است جلسه‌ای داشته باشند تا سرمربی جدید خود را انتخاب کنند. آنها عنوان کردند به احتمال زیاد تا پایان هفته‌ سرمربی جدید تیم‌‌‌ملی فوتبال آفریقای‌جنوبی را انتخاب خواهند کرد. این‌ در حالی است که روی هاجسون، سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال انگلیس در یورو ۲۰۱۶ و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌‌ملی فوتبال ایران از گزینه‌های هدایت «بافانا بافانا» هستند. در این بین، سایت اسپورت نوشت: تعجبی نداشته است از همان روز اول مسؤولان آفریقای‌جنوبی بر جذب کارلوس کی‌روش تاکید می‌کردند. او سابقه مربیگری در آفریقای‌جنوبی را دارد و در سال ۲۰۰۰ هدایت این تیم را بر عهده داشت و رابطه خوبی با مسؤولان فعلی فدراسیون فوتبال آفریقا دارد که شانس او را برای انتخاب به عنوان سرمربی جدید این تیم بیشتر می‌کند. در این بین کارلوس کی‌روش در کنار رنه هارو بیشترین شانس را در اختیار دارد تا سرمربی تیم‌ملی فوتبال آفریقای جنوبی شود. باید دید که در روزهای آتی سران فوتبال آفریقای‌جنوبی چه تصمیمی خواهند گرفت.

استقلال، پرسپولیس و ۴ باشگاه ایرانی مجوز حرفه‌ای گرفتند
کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای در کشورهای مختلف را منتشر کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست باشگاه‌های کشورهای مختلف این قاره را که تاکنون موفق به کسب مجوز حرفه‌ای شده‌اند، اعلام کرد که از ایران نام 6 باشگاه در این فهرست به چشم می‌خورد. بر این اساس، باشگاه‌های گسترش فولاد تبریز، پرسپولیس، استقلال تهران، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان 6 باشگاه ایرانی هستند که از طرف AFC مجوز حرفه‌ای دریافت کرده‌اند. 19 باشگاه ایرانی مدارک لازم جهت اخذ مجوز حرفه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده‌اند که تاکنون تنها مدارک 6 باشگاه مورد تایید قرار گرفته است.

هیرنفین بالاخره با گلزنی قوچان‌نژاد پیروز شد
تیم فوتبال هیرنفین که از حضور مهاجم ایرانی‌اش بهره می‌برد با شکست رودا پس از مدت‌ها به پیروزی دست یافت. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ یک هلند هیرنفین برابر رودا قرار گرفت و با 3 گل میهمانش را شکست داد. گل نخست بازی توسط دوک اشمیت در دقیقه 60 به ثمر رسید و در دقیقه
89 هنک فیرمن برای تیمش گلزنی کرد. در لحظات پایانی داور یک پنالتی به نفع میزبان اعلام کرد و رضا قوچان‌نژاد آن را تبدیل به گل کرد. رودا دقایقی پیش از گل اول بازی با اخراج محمد المکرینی 10 نفره شده بود. رضا قوچان‌نژاد در ترکیب اصلی هیرنفین حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. هیرنفین که پس از 6 بازی توانست پیروز شود 36 امتیازی شد و با 2 رتبه صعود در جایگاه پنجم قرار گرفت.


Page Generated in 0/0046 sec