printlogo


کد خبر: 172638تاریخ: 1395/12/9 00:00
اخبار

«پیکسل» نخستین سریال تعاملی
نویسنده سریال «پیکسل» درباره زمان پخش این سریال برای مخاطب بیان کرد که بعد از طی مراحل پس از تولید در بهار سال ۹۶ این سریال برای مخاطبان پخش و عرضه می‌شود. به گزارش مهر، حامد عنقا، طراح و نویسنده سریال «پیکسل» درباره تعاملی بودن این سریال و میزان جذابیت آن برای مخاطب اظهار کرد: با شکل قصه‌ای که ما روایت می‌کنیم مخاطب بالاترین سطح هیجان را تجربه می‌کند و حتی از آنجا که من نویسندگی سریال «قلب یخی» را برعهده داشتم می‌توانم بگویم جذابیت این سریال بیشتر است. عنقا اضافه کرد: «پیکسل» سریال بسیار جذاب‌تری است و به گونه‌ای طراحی شده است که مخاطب هم می‌تواند غافلگیر شود و هم از آن لذت ببرد. «پیکسل» نخستین سریال تعاملی به حساب می‌آید که طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن برعهده حامد عنقاست. او ساختار روایی سریال را با شیوه‌ای متفاوت پایه‌ریزی کرده است تا مخاطب، خودش بتواند در سرنوشت قهرمان داستان مشارکت داشته باشد. کارگردانی فاز اول این سریال را محمود معظمی و فاز دوم و سوم را محمدحسین لطیفی برعهده داشت. این سریال قرار است در فضایی خارج از شبکه نمایش خانگی توزیع شود. مهراوه شریفی‌نیا، حمید گودرزی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، سحر قریشی، جواد یحیوی، نرگس محمدی، یاسمن معاوی، وحید شمسایی، امید حاجیلی و محمدحسین لطیفی بازیگران اصلی «پیکسل» هستند.

«سرّ دلبران» سریال جدید سازمان اوج
پیش‌تولید سریال «سرّ دلبران»، جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدحسین لطیفی به پایان رسیده و فیلمبرداری این سریال بزودی در شهر یزد آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی سازمان هنری- رسانه‌ای اوج،  این سریال که برای 30 قسمت 35 دقیقه‌ای طراحی شده،  توسط حسین حسنی و با همکاری رضا خمسه به رشته تحریر درآمده است. لوکیشن اصلی «سر دلبران» شهر یزد بوده و کار انتخاب عوامل و بازیگران از 4 هفته گذشته آغاز شده است. از عواملی که تاکنون حضورشان در سریال قطعی شده می‌توان به حمیدرضا نوروزی (طراح صحنه و لباس)، داوود جمشیدی (مدیر تولید)، برنامه‌ریز (سعید عباسی) و مدیر تدارکات (جواد سلیمانی) اشاره کرد. قرار است این سریال در ماه مبارک رمضان 96 از سیمای ملی پخش شود.

«مل‌مل» به تلویزیون بازمی‌گردد
سری جدید و متفاوت برنامه عروسکی «مل‌مل» در نیمه اسفندماه از شبکه نهال سیما پخش می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سری جدید و متفاوت برنامه عروسکی «مل‌مل» در نیمه اسفندماه از شبکه نهال سیما پخش می‌شود. محمود سلامیان، تهیه‌کننده این مجموعه در گفت‌وگو با  روابط عمومی شبکه کودک سیما گفت: محوریت برنامه جدید بر پایه موضوعاتی چون محیط‌زیست، زندگی سالم و آموزش مهارت‌های زندگی برای مخاطبان کودک 6 تا 12 سال است. وی در  ادامه گفت: فصل اول این مجموعه  با قالب ترکیبی- نمایشی و با همراهی 3 عروسک و 2 مجری بازیگر در 90 قسمت 60 دقیقه‌ای به صورت زنده در باکس عصرگاهی پخش خواهد شد. وی  اضافه کرد: در سری جدید بخش‌هایی چون ملاهنگ (نماهنگ‌های مل‌ملی)، ملی بین (میان‌برنامه‌های مل‌ملی) به برنامه اضافه شده است که نقش مهمی در ایجاد خلاقیت رسانه‌ای برای کودکان خواهد داشت. گفتنی است، «مل‌مل» در سال‌های 1387 تا 1392 به عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی کودک تولید می‌شد که نظر بیش از 80 درصد مخاطبان را جلب کرد.

پخش سریال «بیداری»  از رادیو نمایش
سریال رادیویی «بیداری» به مناسبت دهه دوم فاطمیه از رادیو نمایش پخش می‌شود. به گزارش فارس، این نمایش رادیویی را حمیدرضا پورعلی‌محمد نوشته و داستان خانم دکتری را روایت می‌کند که در ایام فاطمیه تمام عمل‌های جراحی‌اش را بدون دریافت حق‌الزحمه انجام می‌دهد. در این نمایش جدید رادیویی هنرمندانی چون: احمد گنجی، فریبا طاهری، علی میلانی، نورالدین جوادیان، ایوب آقاخانی، رویا فلاحی، نازنین مهیمنی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند. «بیداری» به تهیه‌کنندگی محمد مهاجر و گویندگی مهرداد عشقیان، هر روز ساعت 15:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
 


Page Generated in 0/0046 sec