printlogo


کد خبر: 172639تاریخ: 1395/12/9 00:00
رویدادها

«دارکوب» شعیبی مقابل دوربین رفت
فیلمبرداری فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی که از چند روز قبل در تهران آغاز شده بود در فروشگاهی در غرب تهران ادامه دارد. به گزارش تسنیم، در نخستین روزهای فیلمبرداری «دارکوب» که سومین فیلم سینمایی بهروز شعیبی در مقام کارگردان به شمار می‌رود، مهناز افشار، امین حیایی و سارا بهرامی جلوی دوربین علیرضا برازنده رفته‌اند. در روزهای آتی و با تغییر لوکیشن، بازیگران دیگر فیلم بازی خود را آغاز می‌کنند. مهناز افشار، امین حیایی، سارا بهرامی، جمشید هاشم‌پور و هادی حجازی‌فر تعدادی از بازیگران اصلی فیلم هستند و در روزهای آینده، چند بازیگر دیگر برای ایفای نقش در «دارکوب» به این پروژه اضافه می‌شوند. فیلمنامه «دارکوب» توسط حسین تراب‌نژاد و آزیتا ایرایی براساس طرحی از بهروز شعیبی به نگارش درآمده است. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در مواجهه با معضلات اجتماعی و اعتیاد، با نگاهی متفاوت روایت می‌کند. «دارکوب» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است که این موسسه با تولید فیلم «ماجرای نیمروز» جایزه بهترین فیلم جشنواره فجر 35 را به دست آورد. «دارکوب» همچنین سومین اثر سینمایی بهروز شعیبی پس از «دهلیز» و «سیانور» است.

ربات‌های تلگرام در جشنواره فجر
شادمهر راستین، مدیر باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر از ساده‌تر شدن ثبت‌نام و عضویت در این باشگاه از طریق ربات هوشمند تلگرام خبر داد. به گزارش فارس، راستین دلیل این اقدام را استقبال علاقه‌مندان و تسهیل ثبت‌نام و عضویت در این باشگاه از طریق ربات تلگرام دانست و گفت: شرط اصلی برای حضور و استفاده از برنامه‌های جشنواره جهانی فیلم فجر، ثبت‌نام گروه‌های متقاضی، در این باشگاه است. به همین منظور و برای دسترسی و ثبت‌نام آسان ربات تلگرامی باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر با نام fiff_bot@ روش جدید، سریع و قابل دسترسی است برای کسانی که می‌خواهند از برنامه‌های جشنواره استفاده کنند. وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در این ربات و ارائه مشخصات به عنوان یک شخصیت حقیقی از برنامه‌های جشنواره استفاده کنند. کافی است از طریق تلگرام خود وارد ربات تلگرامی جشنواره به آدرس fiff_bot@ شوند و با پاسخ به چند سوال براساس مشخصاتی که ثبت‌نام کرده‌اند برای آنها کارت صادر می‌شود که از این طریق می‌توانند بلیت‌های جشنواره را رزرو، خریداری یا در دیگر برنامه‌های جشنواره شرکت کنند. مدیر باشگاه جشنواره جهانی با اشاره به این نکته که تاکنون بیش از 11 هزار و 300 نفر در باشگاه  ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بیش از 70 درصد این ثبت‌نام‌ها از طریق ربات تلگرام بوده است. آدرس سایت رسمی  جشنواره  Fajriff.com  و  پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است. سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر، اول تا هشتم اردیبهشت 1396(28-21 آوریل 2017) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

«سایه‌سار زینب(ع)» منتشر شد
گلچینی از خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم حزب‌الله لبنان در کتابی با عنوان «سایه‌سار زینب(ع)» منتشر شد. به گزارش مهر، نشر آرما کتابی را با عنوان «سایه‌سار زینب(ع)» با موضوع گلچینی از خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم حزب‌الله لبنان منتشر کرد. این کتاب  با روایت غسان بن جدو مصاحبه‌گر شبکه تلویزیونی المیادین از دیدار و گفت‌وگویش با بشار اسد شروع می‌شود و در ادامه با سخنان سیدحسن نصرالله در  سال ۹۲ با موضوع حوادث سوریه ادامه پیدا می‌کند. این کتاب در بخش دوم خود به مرور خاطرات رزمندگان مقاومت در سوریه می‌پردازد و روایتی از زندگی و حضور آنها در صحنه نبرد را ارائه می‌کند. در بخشی از این کتاب از زبان مادر شهیدان آدینه و ابراهیم جودت قانصوه می‌خوانیم: پسرکم، تو فدایی حضرت زینب(ع) هستی و همگی ما آماده‌ایم تا جانمان را فدای او کنیم و اگر روزی جوانی باقی نمانده باشد که از او دفاع کند، من خودم خواهم رفت. از خدا می‌خواهم که تو نیز  مانند امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) با دهان تشنه به شهادت رسیده باشی تا خوشحالی مادرت 2 برابر شود. این کتاب را نشر آرما در ۱۶۰ صفحه و با قیمت ۸ هزار تومان منتشر کرده است.


Page Generated in 0/0050 sec