printlogo


کد خبر: 172664تاریخ: 1395/12/9 00:00
کوتاه و گویا


  فروتن، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 به اتمام طرحی موسوم به «نیم‌رخ» در محلات شهر تهران اشاره کرد و افزود: به‌روزرسانی اطلاعات منابع اجتماعی و فرهنگی مناطق، گامی موثر در جهت برنامه‌ریزی بهتر فرهنگی شهری خواهد بود. می‌توان از این منبع به عنوان یکی از منابع مهم شهری استفاده کرد و اطلاعات شهری منطقه 22 نیز در این طرح ثبت و گردآوری شد.
  نخستین جشنواره «کافه؛ مقصد گردشگری شهری» با برگزاری مراسم افتتاحیه در باغ‌موزه قصر آغاز به کار کرد. این جشنواره در 3 بخش نمایشگاه، کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی و مسابقه انتخاب کافه‌های برتر ایران برگزار شده و شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند از بین کافه‌های حاضر در نمایشگاه یا کافه‌هایی خارج از نمایشگاه، بهترین کافه‌ها را انتخاب کنند.  
  سیدفرزاد محمدی، متخصص چشم و مدیر نهمین جشنواره چشم‌پزشکی و علوم بینایی شمس از تحول چشم‌پزشکی در سال‌های اخیر سخن گفت و تاکید کرد: حدود 10 سال از انجام مطالعه جمعیتی چشم‌پزشکی تهران به رهبری دکتر قاضی‌زاده هاشمی می‌گذرد و هنوز از نتایج این تحقیقات به عنوان یک مرجع علمی در کشور بهره گرفته می‌شود.
  حجت‌الاسلام عبدالحسین مسلمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 گفت: در سال جاری بیش از 90 برنامه سلامت‌محور ویژه مردان در این منطقه برگزار شد. ویزیت پزشک، برگزاری همایش در  مساجد شاخص منطقه، نمایش فیلم‌های آموزشی، غربالگری سلامت ویژه مردان و توزیع بروشورهای آموزشی از جمله این برنامه‌هاست.
  محمود علوی، مدیرعامل شرکت شهروند گفت: امسال بیش از 10 هزار بارکد قلم کالایی شامل تخفیفاتی تا سقف 50 درصد شده‌اند تا مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به بهترین شکل ممکن از فروشگاه‌های شهروند خریداری کنند.
  مهندس علیرضا جعفری،  مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در ادامه بازدید از پروژه‌های در حال اجرای این شرکت در جریان روند اقدامات مجموعه مقبره‌الشهدا قرار گرفت و گفت: مقبره‌الشهدا دارای 2 بخش اصلی و اداری است که بخش اداری جزو محوطه الحاقی به مجموعه محسوب می‌شود.
  سعادت رحیم‌زاده، عضو هیأت انتخاب جشنواره پویانمایی گفت: تعداد آثار رسیده در بخش ملی بسیار بالا بود و دهمین دوره برگزاری این رویداد به عنوان نقطه عطف این جشنواره از نظر میزان استقبال متقاضیان نسبت به سال اول اصلا قابل مقایسه نیست.


Page Generated in 0/0050 sec