printlogo


کد خبر: 172678تاریخ: 1395/12/9 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت والده سردار نقدی
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی درگذشت والده سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی- اجتماعی سپاه را تسلیت گفتند. به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام تسلیت رهبر حکیم انقلاب به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای محمدرضا نقدی دامت توفیقاته
درگذشت والده محترمه را به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم تسلیت می‌گویم و رحمت و غفران الهی برای ایشان و حشر با فرزند برومند شهیدش را از خداوند متعال  خواستارم.
سیدعلی خامنه‌ای
7 اسفند 95

از امشب با حضور رهبر انقلاب
مراسم عزاداری ایام فاطمیه در حسینیه امام خمینی برگزار می‌شود
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای، این مراسم از دوشنبه 9/12/95 تا جمعه 13/12/95 به مدت 5 شب از نماز مغرب و عشا در حسینیه‌ امام خمینی رحمه‌الله علیه واقع در خیابان فلسطین جنوبی، پایین‌تر از تقاطع جمهوری برگزار می‌شود. همچنین پیش از آغاز مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده به بیان احکام شرعی خواهد پرداخت. از عموم مردم عزیز و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت‌ علیهم‌السلام دعوت می‌شود در این مراسم شرکت فرمایند.


نظر مثبت جامعه مدرسین به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»
عضو ارشد جامعه مدرسین گفت: اعضای جامعه مدرسین درباره جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حال بررسی هستند و فضای کلی جامعه مدرسین نسبت به جبهه مردمی مثبت است. آیت‌الله محمدرضا آشتیانی‌عراقی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تشکیل نخستین مجمع ملی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اظهار داشت:  این جبهه با اهداف مقدسی تشکیل شده و اینکه سازوکار تشکیلاتی از پایین به بالا و از طریق مردم انجام می‌شود، کار خوب و سالمی است.وی خاطرنشان کرد: اگر این سازوکار معکوس و از بالا به پایین باشد لطماتی وجود دارد اما اگر حرکتی حساب شده و برای مردم باشد موفقیت‌آمیز خواهد بود. آیت‌الله آشتیانی درباره نظر جامعه مدرسین نسبت به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، گفت: جامعه مدرسین معمولاً دیر برای انتخابات اقدام می‌کند اما راجع به این جبهه در حال بحث و بررسی هستیم. فضای کلی جامعه مدرسین نسبت به جبهه مردمی مثبت است اما هنوز تصمیمی نگرفته‌اند. عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسائل اقتصادی و معیشت مردم در راس مشکلات است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی راه نجات مردم است و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید سیاست‌های اقتصادی که توسط رهبری ترسیم شده را پیگیری و منویات ایشان را پیاده کند.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس آغاز شد
ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح دیروز در 4 حوزه انتخابیه شامل اهر و هریس در آذربایجان‌شرقی، بندرلنگه، پارسیان و بستک در هرمزگان، مراغه و عجبشیر در استان آذربایجان‌شرقی و اصفهان که 7 اسفند 94 موفق به کسب آرای لازم نشده بودند، آغاز شد. به گزارش تسنیم، مهلت ثبت‌نام از داوطلبان این انتخابات 7 روز بوده و تا پایان روز شنبه 14/12/95 ادامه خواهد داشت و همچنین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه 29/2/96 برگزار خواهد شد. همچنین داوطلبان این انتخابات برای ثبت‌نام می‌توانند علاوه بر حوزه انتخابیه، در تهران به وزارت کشور مراجعه کنند. مهلت تبلیغات این انتخابات نیز یک هفته از 21 تا 27 اردیبهشت سال آینده است.


Page Generated in 0/0049 sec