printlogo


کد خبر: 172679تاریخ: 1395/12/9 00:00
اخبار

تلاش مدافعان حرم «سایه جنگ» را از سر کشور برداشت
نماینده سابق مجلس به ادعای برخی مبنی بر اینکه برجام سایه جنگ را از سر کشور برداشت، واکنش نشان داد. به گزارش مهر، مهرداد بذرپاش در حاشیه مراسم ترحیم والده سردار محمدرضا نقدی در جمع خبرنگاران با اشاره به ادعای برداشته شدن سایه جنگ از سر کشور پس از برجام اظهار داشت: حضور مردم، مجاهدات جوانان، تلاش مدافعان حرم و مجاهدات رزمندگان در سال‌های گذشته، سایه جنگ را از سر کشور برداشت. وی افزود: حتی کسی که این جمله را می‌گوید، می‌داند چه چیزی سایه جنگ را از سر کشور برداشت و شوخی می‌کند.

نیروی زمینی سپاه پاسداران «سازمان پهپادی» تشکیل داد
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما در نیروی زمینی سپاه یک سازمان پهپادی تشکیل داده‌ایم که در مناطق عملیاتی پایگاه دارد. سردار محمد پاکپور در گفت‌وگو با تسنیم، درباره تشکیل یگان پهپادی در نزسا گفت: ما در نیروی زمینی سپاه یک مرکز و سازمان پهپادی تشکیل داده‌ایم که در مناطق عملیاتی پایگاه دارد و عملیاتی است. وی افزود: ماموریت‌های نیروی زمینی را هم یگان پهپادی نیروی زمینی انجام می‌دهد.

دولت از انجام وظایف خود عاجز و ناتوان است
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ناکارآمدی و ناتوانی دولت در حل مشکلات، گفت: جبهه مردمی دنبال ایجاد تحول در جامعه و روی کار آمدن افراد کارآمد و متخصص است. سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه دولت نتوانسته به وعده‌های خود عمل کند و باید تغییری در دولت ایجاد شود، اظهار داشت: دولت نشان داده ناکارآمد است و هر روز مشکلات بر روی هم انباشته می‌شود. حسینی افزود: دولت وعده داده بود به دلیل سیاست خارجی و تعامل با دنیا، فضای داخلی کشور را بهبود می‌بخشد در حالی که این طور نیست، بنابراین یکی از دلایل تلاشی که برای معرفی فرد جدیدی جهت ریاست‌جمهوری صورت می‌گیرد، ایجاد تحول در جامعه و روی کار آمدن افراد کارآمد و متخصص است. عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دولتمردان از انجام وظایف خود عاجز و ناتوان هستند، یادآور شد: حرکت جبهه مردمی به‌خوبی آغاز شده و روند منطقی و طبیعی دارد که از این رو امیدواریم منتج به نتیجه شده و بتوانیم با تغییر شرایط، تجربه تلخی که سال 92 داشتیم دیگر
تکرار نشود.

طرح دو فوریتی فراکسیون امید بازگشت به قرون وسطی است
۲۳ تشکل دانشجویی با صدور نامه‌ای به رئیس فراکسیون امید تاکید کردند: طرح این فراکسیون درباره امنیت سخنرانی‌ها بازگشت به استبداد قرون وسطایی است. در بخشی از این نامه خطاب به محمدرضا عارف آمده است: آیا با خود اندیشیده‌اید با تصویب این طرح چه بلایی بر سر دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی و از آن بالاتر بر سر آزادی بیان که یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم ایران است خواهید آورد؟ آیا قرار است همانطور که دولت اصلاحات شورای شهر اول تهران را منحل کرد و ساقط کردن نهادی برآمده از رای مردم را برای نخستین‌بار در تاریخ جمهوری اسلامی به نام خود ثبت کرد، فراکسیون امید هم می خواهد بازگشت به دیکتاتوری و استبداد قرون‌وسطایی را به نام خود ثبت کند؟ در بخش دیگری از این نامه، تشکل‌های دانشجویی خطاب به عارف تاکید کردند: اگر شما و همکاران‌تان معتقدید افراد تنها به دلیل «جلب توجه» در یک مراسم مستحق 6 ماه بازداشت و زندان هستند، چطور است که وقتی صحبت از کسانی می‌شود که 8 ماه با برافروختن آتش فتنه 88 کشور را به لبه پرتگاه کشاندند و در توهین به تمام مقدسات این ملت کم نگذاشتند، اعتقاد به تسامح و چشم‌پوشی دارید و حرف از آشتی ملی می‌زنید؟ با منطق طرح دوفوریتی‌تان، فتنه‌گران 88 مستحق چه کیفری خواهند بود؟
 


Page Generated in 0/0049 sec