printlogo


کد خبر: 172685تاریخ: 1395/12/9 00:00
سرخط خبر

 جبارعلی ذاکری، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن از در دست ساخت بودن ۴۰۰۰ کیلومتر خط‌آهن در کشور خبر داد و گفت: ریل‌گذاری ۸۰۰ کیلومتر خط‌آهن تا نیمه اول سال آینده به پایان می‌رسد.
 محمد رجبی، مدیرعامل حمل‌ونقل ریلی رجا از ظرفیت‌سازی یک میلیون صندلی در مسیرهای رفت و برگشت در نوروز ۹۶ خبر داد و گفت: امسال میزان جابه‌جایی مسافر در شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا حدود ۲۵درصد کاهش یافته است.
 رئیس اتحادیه جایگاهداران عرضه سوخت گفت: اگر به 3 خواسته جایگاهداران توجهی نشود از پایان فروردین، ۳۰ درصد از ظرفیت عرضه سوخت، در پایان اردیبهشت ۶۰ درصد و در پایان خرداد همه ظرفیت را از مدار خارج می‌کنیم.
 با تصویب هیات وزیران، بدهی دولت به شرکت خدمات هوایی کشور (آسمان) با بدهی‌ شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت بیمه ایران و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تا سقف ۱۰ میلیارد ریال تهاتر می‌شود.
 آمارهای انجمن جهانی فولاد نشان داد تولید فولاد ایران در ماه ژانویه 2017 (دی 95) نسبت به مدت مشابه پارسال 3/11 درصد افزایش یافته و به 520/1 میلیون تن رسیده است.
 معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: سهمیه گازوئیل رانندگانی که در سامانه utcms.ir ثبت‌نام نکرده‌اند از اول فروردین سال ۹۶ کاهش می‌یابد.
 رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات درباره ثبت دقیق نشانی انبارهای نگهداری محصولات دخانی از جمله سیگار و تنباکو به تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان هشدار داد.
 مدیرکل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۳۹۶ در سراسر کشور خبر داد.
 مظفر علیخانی، معاون امور فنی و خدمات اتاق ایران گفت: اکنون 4 ماه به پایان دولت باقی مانده و باید آسیب‌شناسی کرد در 5/3 سال گذشته چه درصدی از موانع و مشکلات صادراتی کشور حل و فصل شده است.
 مجلس به دولت اجازه داد ۲۳۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برداشت و صرف افزایش تقویت بنیه دفاعی و مقابله با ریزگردها کند.
 


Page Generated in 0/0086 sec