printlogo


کد خبر: 172900تاریخ: 1395/12/15 00:00
ضرورت معرفی ظرفیت‌های درآمدزایی صنعت بیمه

اگر ظرفیت‌های درآمدزایی فروش بیمه در کشور اطلاع‌رسانی شود نسل جوان کشور تمایلی برای ورود به شبکه‌های هرمی پیدا نمی‌کند. امیر راکبی، کارشناس فروش و مشاور کارآفرینی با بیان این مطلب اظهار داشت: عمده‌ترین عامل حضور جوانان در شبکه‌های هرمی تلاش آنها برای درآمدهای میلیونی و پورسانت‌های مادام‌العمر است که البته به دلیل الگوریتم ناقص این نوع سیستم‌ها، بیشتر این افراد نه‌تنها به درآمد نمی‌رسند بلکه متضرر هم می‌شوند. وی تصریح کرد: بی‌تردید فعالیت در حوزه بیمه یکی از مناسب‌ترین شیوه‌های درآمدزایی برای جوانانی است که علاقه‌مند به دریافت حق‌الزحمه‌های (پورسانت) بلندمدت هستند و حضور در این عرصه نه‌تنها باعث خارج شدن ارز نمی‌شود بلکه گردش مالی کشور را افزایش می‌دهد. راکبی ادامه داد: صنعت بیمه امروزه به عنوان یکی از پویاترین فعالیت‌های خدماتی دنیا شناخته می‌شود که صنایع مختلفی نظیر ناوگان هوایی، دریایی، ترانزیت، مراکز درمانی و... به آن وابسته هستند که البته همین گستردگی فعالیت باعث شده نوسانات اقتصادی بر آن تاثیر چندانی نداشته باشد. وی با بیان اینکه در فروش بیمه، سقفی برای درآمد وجود ندارد، افزود: فعالان این صنعت می‌توانند با فروش هر بیمه تا مدت‌ها درآمد ماهانه داشته باشند و این همان دلیلی است که باعث می‌شود نوسانات بازار تاثیر چشمگیری در فضای صنعت بیمه نداشته باشد. این کارشناس فروش ابراز کرد: یکی از عوامل تحقق اقتصاد مقاومتی جلوگیری از خروج ارز از کشور و هدایت منابع انسانی به کارآفرینی است که البته سیستم‌های هرمی نه‌تنها سرمایه‌های داخلی را به بیرون از مرزها سوق می‌دهند بلکه نسل جوان را با دروغ و فریب، برای مدتی درگیر جذب نیرو یا به اصطلاح زیرمجموعه می‌کنند، درحالی که می‌توان همین ظرفیت بی‌بدیل را به فعالیت‌های مناسب داخلی هدایت کرد تا گامی موثر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی باشد. امیر راکبی خاطرنشان کرد: زمان آن رسیده تا صداوسیما و اصحاب رسانه با معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های درآمدزایی صنعت بیمه، نسل جوان را با مشاغل داخلی بیش از پیش آشنا و هدایت کنند.


Page Generated in 0/0066 sec