printlogo


کد خبر: 173002تاریخ: 1395/12/17 00:00
سرخط خبر

 سیدحسین میرشفیع، مشاور وزیر راه در امور راه‌های روستایی با اشاره به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران، گفت: ۴۰۰۰ پیمانکار راه روستایی کشور دچار مشکل هستند.
 حمید قنبری، معاون اداره تامین اعتبارات ارزی بانک مرکزی از صدور مجوز خزانه‌داری آمریکا برای افتتاح حساب آمریکایی‌ها در ایران خبر داد.
 مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ثبت رکورد جدید تولید ۵۰ میلیون تن محصول پتروشیمی و پلیمری از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: حجم صادرات پتروشیمی نیز امسال حدود ۸ درصد افزایش یافته است.
 وزارت کار اعلام کرد: تاکنون ۱۵۰۰ نفر از کارکنان پلاسکو به اداره کار جنوب غرب تهران مراجعه و ثبت‌نام کرده‌اند که پس از بررسی‌های لازم، اشتغال ۱۴۰۰ نفر در این ساختمان محرز شد.
 سازمان دامپزشکی توصیه‌هایی را برای خرید و نگهداری ماهی قرمز ارائه و اعلام کرد: عرضه بعضی از گونه‌ها مانند لاک‌پشت سنگاپوری یا مینیاتوری (گوش قرمز) ممنوع است و مردم اکیدا از خرید آنها خودداری کنند.
 رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با مصوبه دیروز مجلس، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مصرف‌کننده نهایی حذف شد.
 براساس جزئیات منتشر شده از آمار تجارت خارجی کشور در 11 ماهه، واردات برنج با کاهش 01/2 درصدی به ۵۵۱ میلیون و ۸۹۱ هزار دلار رسید.
 وزیر صنعت با اعلام اینکه ۹۰ درصد گزارش تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان را قبول داریم، از امضای ۲ قرارداد جدید خودرویی تا پایان سال خبر داد و گفت: قرار است ٣ میلیون دستگاه خودرو در کشور تولید شود.
 مدیرعامل سایپا با اعلام اینکه این شرکت در سال ۹۳ با زیان ۴۲۰۰ میلیارد تومانی براساس قانون تجارت ورشکسته بود، گفت: شرکت‌های زیرمجموعه سایپا نیز در آن سال در شرایط ورشکستگی قرار داشتند.
 بنابر گزارش اداره تحلیل‌های آماری بیمه مرکزی، تعداد موتوسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه که برای دریافت بیمه‌نامه به شرکت‌های بیمه مراجعه کرده بودند از ۱۰ هزار و ۳۲۴ فقره در نیمه دوم بهمن‌ماه به ۲۰هزار و ۱۵۷ در نیمه اول اسفندماه افزایش یافته است.
 جلال محمودزاده، نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه اعتبارات بخش کشاورزی در سال آینده از رشد ۵۵ درصدی برخوردار می‌شود، گفت: با مصوبه مجلس 330 میلیارد تومان برای مقابله با ریزگردها در سال 96 اختصاص می‌یابد.
 قائم‌مقام بانک مرکزی با اشاره به کاهش رتبه اعتباری کشور به 7 از 7 در دوران تحریم، گفت: هم‌اکنون رتبه اعتباری کشور به 6 از 7 بهبود یافته و همه پرداخت‌‌های معوق سابق حل و فصل شده است.
 بانک مرکزی اعلام کرد: 5 تعاونی از 8 تعاونی زیرمجموعه موسسه کاسپین از نظر تعیین تکلیف وضعیت دارایی‌ها و بدهی‌ها و همچنین ترازنامه‌ها به سرانجام رسیده و نگرانی‌ای در این زمینه وجود ندارد.
 حسین ابویی‌مهریزی، معاون وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت پیشنهاد تشکیل کمیته افکارسنجی از مشتریان توسط بخش خصوصی برای بهبود تولیدات و خدمات را مطرح کرد.
 


Page Generated in 0/0061 sec