printlogo


کد خبر: 173025تاریخ: 1395/12/17 00:00
رویدادها

تله‌تئاتر شهاب حسینی برای شبکه نمایش خانگی
شورای پروانه نمایش خانگی با ساخت تله‌تئاتر «خرده جنایات زناشوهری» به کارگردانی سیدشهاب‌الدین حسینی موافقت کرد. به گزارش مهر، براساس جلسه ۸ اسفندماه شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلمنامه‌های «زعفران ایرانی» به تهیه‌کنندگی هایده رزم‌آرا و کارگردانی امید عشقی و تله‌تئاتر «خرده جنایات زناشوهری» به تهیه‌کنندگی مشترک سمیه صفوی و سیدمسعود صفوی و کارگردانی سیدشهاب‌الدین حسینی موافقت به عمل آمد. همچنین در این جلسه با ساخت
۲ عنوان فیلم کوتاه و یک عنوان برنامه ترکیبی نیز موافقت به عمل آمد.

پایان فیلمبرداری «آرام می‌گیریم»
فیلمبرداری سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌‌الله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی با ضبط آخرین سکانس‌ها به کار خود پایان داد. به گزارش تسنیم، فیلمبرداری سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌‌الله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی در حالی روز گذشته با ضبط آخرین سکانس‌ها در شهرک سینمایی دفاع‌مقدس به کار خود پایان داد که تنها 3 قسمت از آن برای پخش باقی مانده است. این سریال پر بازیگر که تولید آن از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهرک چشمه تهران کلید خورد، پس از حدود 11 ماه، روز گذشته و با ضبط آخرین سکانس‌ها با بازی آتیلا پسیانی، کاظم بلوچی و... به اتمام رسید. این در حالی است که قسمت‌های پایانی این سریال 48 قسمتی از شبکه 2 سیما در حال پخش است.  

خانه سینما امنیت شغلی را پیگیری کند
مهم‌ترین مساله‌ای که ما سال‌ها به عنوان افراد صنفی درگیرش هستیم، مساله امنیت شغلی است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دانش اقباشاوی، کارگردان «هیهات» درباره انتظاراتی که از هیات‌مدیره جدید خانه سینما دارد، اظهار داشت: مهم‌ترین مساله‌ای که ما سال‌ها به عنوان افراد صنفی درگیرش هستیم، مساله امنیت شغلی و به نتیجه رساندن بحثی پنهان به نام پیمان جمعی کار است. هیات‌مدیره جدید باید به این مسائل بپردازد و بحث شورا و داوری را جدی بگیرد.  وی درباره عملکرد امسال سینمای ایران گفت: در جشنواره امسال، عملکرد را دیدیم. فیلم‌های خوبی داشتیم؛ مثل «رگ خواب»، «فراری»، «ایتالیا‌ایتالیا»، «نگار»، «بیست‌ویک روز بعد» و «ماجرای نیمروز» ولی وضعیت جشنواره را دیدیم که شانش برگزیده شدن فیلم‌ها را پایین آورد. این اتفاق، نگران‌کننده است. البته انتقادی که مردم و منتقدان از نحوه برگزاری جشنواره داشتند، نشانگر اهمیت دادن آنها به اعتبار جشنواره است. حساسیت‌هایی که مردم و سینماگران از خود نشان دادند، گویای این مطلب است که جشنواره سی‌وششم، جشنواره خوبی خواهد شد.

انتخاب اعضای هیأت‌مدیره خانه سینما
اعضای هیات‌مدیره جدید خانه سینما ١٥ اسفندماه و بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی خانه سینما انتخاب شدند. به گزارش مهر،  اعضای جدید هیات‌مدیره خانه سینما انتخاب شدند. مجمع عمومی عادی خانه سینما با دستور کار؛ ۱- استماع و رسیدگی به گزارش عملیاتی- مالی هیات مدیره و بازرس۲- اصلاح آیین‌نامه داوری ۳- انتخاب اعضای هیات‌مدیره ۴- انتخاب بازرس، عصر روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه در تالار سیف‌الله داد خانه سینما برگزار شد و پس از اجرای بندهای دستور جلسه، نامزدهای عضویت در هیات‌مدیره معرفی و سپس به صورت کتبی توسط مجمع رای‌گیری به عمل آمد و پس از اخذ شمارش آرا به ترتیب فاطمه معتمدآریا، کامران ملکی، مرتضی رزاق‌کریمی، ابراهیم حقیقی، سیدعلی قائم‌مقامی، همایون اسعدیان و روانبخش صادقی به عنوان اعضای اصلی و سعید عقیقی و ایمان کرمیان به عنوان اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره دوره چهاردهم خانه سینما انتخاب شدند. همچنین شاپور پورامین به عنوان بازرس اصلی و  سهیل رحیمی به عنوان بازرس علی‌البدل هیات‌مدیره از سوی اصناف برگزیده شدند. هیات‌مدیره جدید در نخستین نشست رسمی خود رئیس، نایب‌رئیس، سخنگو و دبیر را معرفی خواهد کرد.


Page Generated in 0/0061 sec