printlogo


کد خبر: 173122تاریخ: 1395/12/19 00:00
پرسپولیس برای آخرین برد سال رو در روی استقلال‌خوزستان
حمله به اتوبوس دو طبقه

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در روزهای پایانی هفته جاری با برگزاری 7 دیدار پیگیری خواهد شد که مهم‌ترین بازی در این بین رویارویی صدرنشین فعلی جدول با قهرمان فصل گذشته است. هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر پنجشنبه و جمعه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود تا عملاً پرونده فوتبال باشگاهی ایران البته در سطح لیگ برتر در سال 95 بسته شود. تمام تیم‌ها در آخرین هفته مسابقات در سال 95 به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند تا ضمن پایانی خوش به هواداران خود نیز پیشاپیش عیدی خوبی بدهند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که این روزها با ایجاد حاشیه امنیت 8 امتیازی در صدر جدول روی ابرها سیر می‌کنند به دنبال کسب آخرین پیروزی خانگی خود در سال 95 هستند تا عیدی شیرینی به هواداران‌شان بدهند. قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ برتر سال گذشته حالا در شرایطی متفاوت نسبت به لیگ گذشته به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس کم‌نوسان‌ترین تیم لیگ ایران است و به دنبال کسب سومین قهرمانی خود در تاریخ لیگ برتر. استقلال‌خوزستان نیز پس از پشت سر گذاشتن روزهای ابری این روزها با بازگشت به روند پیروزی در اندیشه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست. البته این تیم در یکی دو روز گذشته باز هم با بحران بی‌پولی دست به گریبان بوده و حتی سفر آبی‌پوشان به تهران برای رویارویی با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام بوده است. سرخپوشان پرسپولیس  در دیدار با شاگردان پورموسوی شاهد بازگشت کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، محمد انصاری و وحید امیری پس از پشت سر گذاشتن محرومیت خود هستند تا با توپ پر از قهرمان لیگ پانزدهم پذیرایی کنند. برانکو بخوبی می‌داند در 7 دیدار پیش‌رو نیاز به کسب 13 امتیاز برای مسجل کردن قهرمانی خود دارد و با توجه به این مهم دوست ندارد 3 امتیاز دیدار با استقلال‌خوزستان را براحتی از دست بدهد. در طرف مقابل استقلالی‌های‌ خوزستان که این روزها دیگر به مشکلات مالی عادت کرده‌اند بخوبی می‌دانند با توجه به فشردگی رقابت برای کسب سهمیه آسیا نباید براحتی 3 امتیاز دیدار با پرسپولیس را از دست بدهند. با توجه به تساوی دیدار رفت، شاگردان پورموسی به این دیدار به چشم یک رقابت حیثیتی نیز نگاه می‌کند تا نشان دهند با وجود مدعی قهرمانی نبودن در این فصل اما همچنان سودای بزرگی در فوتبال ایران در سر دارند.
برانکو: استقلال‌خوزستان جلوی ما اتوبوس دوطبقه می‌گذارد
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال‌خوزستان حاضر شد. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال‌خوزستان، عنوان کرد: با نشاط و شادابی خاصی به مصاف استقلال‌خوزستان می‌رویم. این تیم لیگ قهرمانان آسیا را خوب شروع کرده است و ما هم در این مسابقات استارت خوبی زده‌ایم. یکسری نتایج خوبی به دست آورده‌ایم و بازی فردا (پنجشنبه) برای تماشاگران داربی زیبایی خواهد شد. به جرات می‌توانم بگویم نمایش خوشحال کننده‌ای را ارائه خواهیم داد. برانکو درباره مشکلات استقلال‌خوزستان برای سفر به تهران، توضیح داد: ما هم وقتی می‌خواستیم برای بازی با فولاد به اهواز برویم صبح حرکت کردیم و عصر روز قبل از بازی یک جلسه تمرین داشتیم که فکر نمی‌کنم استقلال‌خوزستان از این بابت مشکلی داشته باشد. در کل هر تیمی که مقابل ما قرار می‌گیرد تمام مشکلاتش را فراموش کرده و دوست دارد بهترین بازی‌اش را انجام دهد. به‌ هر حال همه باشگاه‌ها کم و بیش مشکلاتی دارند اما واقعیت این است که طاهری و کادر مدیریتی‌اش در باشگاه پرسپولیس تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا حد امکان مشکلات مالی حل شود. مطمئن هستم آنها راهی پیدا خواهند کرد که بزودی شارژ مالی انجام شود. برانکو در ادامه‌ خاطرنشان کرد: ما یکسری خواسته‌ها و وظایفی را پیش‌رو داریم. در حال‌ حاضر در بهترین موقعیت قرار داریم و نسبت به تیم‌های تعقیب‌کننده اختلاف امتیاز زیادی داریم. به همین دلیل مهم است بازیکنانی در اختیار داشته باشیم که دارای شخصیت باشند. دلیل آن هم این است که ما در بازی‌های داخل و خارج از خانه‌مان به طور میانگین ۵۰ هزار نفر تماشاگر داریم و این نشان می‌دهد بازیکنان‌مان  شخصیت خوبی داشته‌اند که توانسته‌اند از این فشار بیرون بیایند. او ادامه‌ داد: بازیکنان باید آماده باشند و بدانند چه انتظاراتی در این فشارها از آنها می‌رود. برانکو درباره اینکه استقلال‌خوزستان با دفاع اتوبوسی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت، گفت: همه تیم‌هایی که مثل پرسپولیس بازی می‌کنند تیم‌های رقیب‌شان بازی تدافعی می‌کنند. رئال‌مادرید مقابل لاس‌پالماس به تساوی رسید و بارسلونا هم این طور نتیجه گرفت. قطعا استقلال‌خوزستان مقابل پرسپولیس اتوبوس می‌گذارد ولی این اتوبوس دو طبقه خواهد بود. ما از این موضوع کاملا اطلاع داریم. استقلال‌خوزستان تیمی است که در ضد حمله خوب عمل می‌کند اما مطمئنا راه حل خوبی برای این موضوع پیدا خواهیم کرد. ما می‌خواهیم گزینه قهرمانی باشیم و گزینه قهرمانی هم هستیم. من به عنوان مربی برای فلسفه و دیدگاه باشگاه احترام قائلم و آرزوی هواداران را هم درک می‌کنم. ما به دنبال این هستیم هم زیبا بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. برانکو در پایان به خبرنگاران گفت: چرا از من امروز درباره رضاییان نپرسیدید؟
کار دشوار تراکتور در اهواز
آخرین دیدار سال 95 لیگ برتر در خوزستان با جدال تیم فولاد این شهر و تراکتورسازی رقم خواهد خورد. فولاد‌ از ابتدای نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب نکرده است و عملاً در تداوم روند خوب نیم‌فصل نخست خود دچار مشکل شده است. شاگردان نعیم سعداوی حالا در آخرین ایستگاه سال 95 باید رودرروی تراکتورسازی قرار بگیرند. پیروزی فولاد مقابل تراکتورسازی لطف بزرگ این تیم در حق پرسپولیس خواهد بود و عیدی خوبی نیز برای طرفداران خونگرم خوزستانی به شمار می‌رود. در طرف مقابل تراکتورسازی که بعد از محرومیت فیفا و ناکامی در جذب بازیکن همچنان در شوک است بخوبی می‌داند که برای قهرمانی باید در 7 هفته پایانی بدون اشتباه عمل کند تا با لغزش سرخپوشان سرانجام نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد. غیبت محمد ایران‌پوریان مدافع راست و پنالتی‌زن نخست تی‌تی‌ها بزرگ‌ترین دردسر امیر قلعه‌نویی در روزهای پایانی سال است. تبریزی‌ها امیدوارند با برد فولاد، ضمن دادن عیدی به هواداران خود با روحیه مضاف در ادامه مسابقات در سال 96 به میدان بروند.
امروز
ماشین‌سازی تبریز- صنعت نفت آبادان، ساعت 15:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
ذوب‌آهن اصفهان - نفت تهران، ساعت  17:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
پرسپولیس – استقلال‌خوزستان، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی تهران
جمعه - 20 اسفند 95
گسترش فولاد تبریز - صبای قم، ساعت 14:30، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
سیاه‌جامگان مشهد- فولاد مبارکه سپاهان، ساعت 15، ورزشگاه ثامن مشهد
پیکان تهران - پدیده خراسان، ساعت 16، ورزشگاه شهدای شهر قدس
فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز، ساعت 16:30، ورزشگاه غدیر اهواز


Page Generated in 0/0075 sec