printlogo


کد خبر: 173123تاریخ: 1395/12/19 00:00
منصوریان نخستین مدیرعامل- سرمربی لیگ برتر
بار تیم روی دوش یک نفر

سرمربی جوان استقلال در نخستین فصل حضور خود روی نیمکت آبی‌ها تنها نفر اول کادرفنی این تیم نیست و مسؤولیت‌های جالب دیگری نیز دارد. علی نظری جویباری، معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقاتی که روزهای گذشته در استقلال رخ داد، برای منصوریان از تعبیر جالبی استفاده کرد. جویباری سرمربی حال حاضر آبی‌ها را به عنوان مدیرعامل این باشگاه نیز معرفی کرد و بررسی اتفاقات ماه‌های اخیر استقلال نشان می‌دهد این ادعا درست است. اگر سراغ نخستین روزهای شروع به کار افتخاری در استقلال برویم، جذب پادوانی و مجتبی حقدوست در ابتدای فصل در کارنامه او به چشم می‌خورد اما جذب این دو بازیکن برخلاف رسم معمول نه توسط مدیرعامل بلکه با چانه‌زنی‌های منصوریان و البته نزدیکانش انجام شد. سرمربی استقلال توانست پادوانی را برای حضور در استقلال راضی کند و البته با ارتباطی که با دایی و مدیران نفت داشت، رضایتنامه حقدوست را برای یک فصل گرفت. با شروع رقابت‌های لیگ، علیرضا منصوریان شخصا به جای افتخاری در جلسات با اسپانسر باشگاه حاضر می‌شد و شاید به همین دلیل است که در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا منصوریان بخوبی از شرایط مالی باشگاه و تمام ریز عملکرد مالی مدیرعامل و هیات‌مدیره خبر داشت. منصوریان در اواسط فصل به وسیله دوستان خود توانست پاداش‌های متفاوتی را برای آبی‌پوشان فراهم کند که پاداش برد در داربی، برابر السد و... از جمله آن است. همچنین سرمربی استقلال در طول فصل بارها با مدیران بانک کوثر نیز جلسه داشت و توانست بخشی از پرداختی‌های دوم بازیکنان استقلال را از این طریق فراهم کند. در نیم‌فصل لیگ برتر، منصوریان باز هم شخصا برای جذب بازیکنان مورد نظر خود بعد از نا امیدی از باشگاه اقدام کرد. مسؤولان استقلال پس از آنکه نتوانستند با مبعلی، زهیوی و شهباززاده به توافق برسند، منصوریان مذاکره با تیموریان و جباروف را آغاز کرد و البته در جذب این دو بازیکن نیز موفق عمل کرد اما بعد از اتفاقاتی که رخ داد، این دو نتوانستند به جمع آبی‌پوشان اضافه شوند. حالا با شروع موضوع اعتصاب بازیکنان استقلال باز هم خبری از مدیران استقلال نیست و علیرضا منصوریان شخصا برای حل این مشکل اقدام می‌کند. در 3 روز گذشته مدیران استقلال حتی زحمت برگزاری یک جلسه با بازیکنان را به خود نداده‌اند تا به حق لقب نخستین مدیرعامل- سرمربی تاریخ لیگ برتر برازنده منصوریان باشد.
انتقاد تند زمانی از رحمتی و حیدری
عضو هیات‌مدیره استقلال به انتقاد تند از سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری پرداخت و آنها را دلیل تعطیلی تمرین آبی‌پوشان دانست. حسن زمانی در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره اتفاقاتی که طی یکی، دو روز اخیر رخ داده و در نهایت منجر به تعطیلی تمرین استقلال شده است، گفت:‌ تمام مواردی که طی روزهای گذشته گفته‌ام مستند است و همه مستندات در هیأت‌مدیره باشگاه وجود دارد. هیچ یک از بازیکنان استقلال تا این لحظه کمتر از
50 درصد نگرفته‌اند؛ برخی از عوامل باعث تعطیلی تیم شدند و جالب است که همین عوامل بیش از 60 درصد مطالبات خود را دریافت کرده‌اند. گزارشگر رادیو ورزش خطاب به زمانی گفت: هواداران استقلال که با برنامه ما تماس می‌گیرند می‌خواهند بدانند کدام بازیکنان بیش از 60 درصد گرفته و عامل تعطیلی تمرین شده‌اند که زمانی گفت مهدی رحمتی و خسرو حیدری 60 درصد مطالبات این فصل را دریافت کردند و متاسفانه بزرگان تیم حرمت لباس استقلال را نگه نداشتند که انتظار داشتیم این کار را انجام ندهند. وی افزود: متاسفانه این رویه از عمان تا به اینجا ادامه پیدا کرد و در تهران عملی شد ولی هواداران استقلال باید بدانند این تیم تیم بزرگی است و برخی افراد فقط دنبال منافع شخصی‌شان هستند. شک نکنید هیات‌مدیره باشگاه با این موضوع برخورد خواهد کرد و ما نباید همه مسائل را امنیتی کنیم. استقلال روی دور برد افتاده بود و  این درست نیست که یکی، دو بازیکن بزرگ تیم بخواهند از جوانی جوانان سوءاستفاده کنند. زمانی درباره اینکه خیلی‌ها به مصاحبه‌های متعدد او انتقاد می‌کنند، گفت:‌ من حاضرم یک سال حرف نزنم ولی دوستان حرمت لباس استقلال را نگه دارند. من به مظلومیت استقلال پی بردم چون ما هم پول دادیم و هم ناز کشیدیم و هم حالا بدهکار شدیم.
 


Page Generated in 0/0063 sec