printlogo


کد خبر: 173125تاریخ: 1395/12/19 00:00
اخبار

استقلال تمرین نکرده سایپا را برد
استقلال بیست و چهارمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر را در شرایطی با برتری به پایان برد که در وقت‌های اضافه به گل پیروزی دست پیدا کرد. نخستین دیدار از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه بین تیم‌های استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. فرشید باقری(۴۱) و لئوناردو پادوانی (94) برای استقلال و عزت‌الله پورقاز(۸۹) برای سایپا گل زدند. شاگردان علیرضا منصوریان در شرایطی گام در دیدار برابر سایپا گذاشتند که در بازی گذشته برابر سیاه‌جامگان متوقف شده و 2 امتیاز حساس خانگی را از دست داده بودند. در نیمه اول استقلال موقعیت‌های زیادی را ایجاد نکرد اما از همان معدود موقعیت‌هایش توانست به گل برسد. در دقیقه ۴۱ این دیدار امید ابراهیمی که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل استقلال بوده است با ارسالی دقیق توپ را درون محوطه جریمه سایپا فرستاد که ضربه سر فنی فرشید باقری درون دروازه حریف جای گرفت و استقلال نیمه اول را با همین یک گل به پایان برد. در نیمه دوم اما شرایط متفاوت شد و سایپا صاحب توپ و میدان بود و استقلال هم دل به ضد حملات خوش کرده بود. با اینکه سایپا تیم برتر نیمه دوم بود اما موقعیت‌های خطرناک استقلال بیشتر از حریف بود و این تیم می‌توانست بر تعداد گل‌های خود بیفزاید که کم دقتی مهاجمان آبی این فرصت را از استقلال گرفت. در حالی که علیرضا منصوریان برای حفظ برتری تیمش پادوانی را به میدان فرستاد اما در دقیقه ۸۹ این سایپا بود که به گل تساوی رسید. در این دقیقه یک پرتاب اوت دستی از جناح چپ خط دفاعی استقلال درون محوطه جریمه با ضربه سر پورقاز به گل تساوی تبدیل شد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۳ این دیدار استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد که این ارسال را پادوانی با ضربه سر به گل دوم استقلال تبدیل کرد. ضربه کرنر را میلاد زکی‌پور روی دروازه سایپا ارسال کرد و پادوانی که لحظاتی پیش به زمین آمده بود موفق شد با ضربه سر 3 امتیاز را به تیمش هدیه کند. استقلال با این برد ۴۴ امتیازی شد و همچنان در رده سوم باقی ماند. اختلاف امتیازی شاگردان علیرضا منصوریان با تیم چهارم که ذوب‌آهن است به ۱۱ امتیاز رسید تا جایگاه سومی آبی‌ها تثبیت شود. ضمن اینکه استقلال با صدر جدول که پرسپولیس است فعلا ۹ امتیاز فاصله دارد.

ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها ممنوع شد
ورود دوربین‌های تلویزیونی جز واحد سیار به ورزشگاه‌های حاضر در لیگ برتر ممنوع شد.‏ به نقل از سایت سازمان لیگ، طبق اعلام کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال به دلیل قرارداد در شرف ‏انعقاد در مسابقات لیگ برتر از ورود دوربین‌های فیلمبرداری جز واحد سیار پخش زنده  صداوسیما به ورزشگاه و محوطه ‏برگزاری مسابقه جلوگیری به عمل می‌آید.‏

بازداشت ۳۱ هوادار فوتبال توسط پلیس عربستان
پلیس مکه از بازداشت ۳۰ هوادار متخلف در ورزشگاه جوهره جده در خلال دیدار تیم‌های الاتحاد و الهلال خبر داد. دیدار تیم‌های الاتحاد و الهلال موسوم به داربی عربستان در هفته بیستم لیگ فوتبال عربستان با درگیری فیزیکی بازیکنان 2 تیم و شعارهای تند هواداران و پرتاب صدها بطری به داخل زمین پایان یافت. عطیه القرشی، عضو کمیته رسانه‌ای پلیس مکه نیز بدون نام بردن از تیمی گفت: نیروهای ویژه پلیس مکه در راستای وظیفه امنیتی خود موفق به بازداشت 31 هوادار فوتبال در ورزشگاه جوهره و ارجاع آنها به محاکم قضایی شدند. وی در ادامه بدون اشاره به نام تیم این هواداران بازداشت شده، اظهار داشت: آنها سابقه تخلف و افراطی‌گری در ورزشگاه جوهره را داشتند و پلیس مکه پس از بازداشت آنها با ارجاع پرونده‌ای به محاکم صالحه خواستار مجازات آنها شده است. ال‌کلاسیکوی فوتبال عربستان میان تیم‌های الاتحاد و الهلال با نتیجه 3 بر یک به سود الهلال خاتمه یافت.

الماس ذوب‌آهن دوباره شکست
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن یک تا 2 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. به گزارش کاپ، قاسم حدادی‌فر در بازی با سپاهان از ناحیه رباط داخلی پا دچار آسیب‌دیدگی شد. نتیجه MRI نشان داد که رباط داخلی حدادی‌فر دچار پارگی شده و او برای بازگشت به میادین فوتبال باید یک تا 2 ماه صبر کند. دوری یک ماهه این بازیکن قطعی بوده و قرار است یک ماه دیگر دوباره از زانوی او MRI گرفته شود تا اگر نیاز به مراحل درمانی بیشتر بود، دوباره تحت نظر پزشکان قرار بگیرد.


Page Generated in 0/0066 sec