printlogo


کد خبر: 173142تاریخ: 1395/12/19 00:00
اخبار

محکومیت قاچاقچی «مداد پاک‌کن»
شعبه تعزیرات حکومتی یک قاچاقچی لوازم‌التحریر را ۱۷ میلیارد ریال در حق صندوق دولت جریمه کرد. به گزارش تسنیم، با گزارش پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، پرونده کشف مقادیر زیادی لوازم‌التحریر از جمله مداد قرمز، مداد پاک‌کن، منگنه و... به ظن قاچاق، به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال و پرونده برای بررسی به شعبه اول مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ری ارجاع می‌شود.  در نهایت پس از رسیدگی، متهم را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، به پرداخت 17 میلیارد و 714 میلیون ریال محکوم کرده است.


انفجار مواد محترقه بلای جان 2 برادر
 روز گذشته اهالی یکی از خیابان‌های الیگودرز با شنیدن صدای انفجار سراسیمه به خیابان آمده و متوجه آتش‌سوزی در یکی از خانه‌ها شدند. به گزارش  میزان، با اعلام موضوع به پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی مشخص شد این انفجار و آتش‌سوزی به علت انفجار مواد محترقه رخ داده است. در جریان این حادثه 2 پسر 24 ساله و 17 ساله به بیمارستان منتقل شدند اما متاسفانه برادر کوچک‌تر به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.  مصدوم دیگر این حادثه تحت مداوا قرار دارد. علاوه بر این سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم از کشف بیش از
۳۰ میلیون عدد مواد محترقه خبر داده است.

جزئیات آزمون صندوق بازنشستگی
مدیرکل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری برای جذب 100 نیرو در سال آینده خبر داد. به گزارش ایسنا، امیرحسین غلام‌زاده به اعلام جزئیات برگزاری آزمون استخدامی صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت و اظهار کرد: ما بنا به تأیید و مصوبه هیات امنای صندوق ملزم هستیم در سال آینده 100 نیرو را از طریق آزمون استخدامی سراسری جذب کنیم. وی افزود: کارهای مقدماتی و توافقات با سازمان سنجش کشور انجام شده و در حال اصلاح چارت هستیم تا بتوانیم پس از آن آزمون را برگزار کنیم. وی با اعلام اینکه با تصویب چارت اصلاحی، آزمون طی 6 ماهه اول سال آینده برگزار خواهد شد.


هوای ناسالم  برای گروه‌های حساس
نتایج پیش‌بینی کیفیت هوای تهران بیانگر برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا بویژه برای گروه‌های حساس است و پیش‌بینی می‌شود شرایط نامطلوب کیفی هوا تداوم داشته باشد. به گزارش ایسنا، براساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی تنها در برخی ساعات وزش باد مؤثر (بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه) انتظار می‌رود. براساس این گزارش، با برقراری شرایط جوی نسبتا آرام و پایدار طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۰ و ۲۱ اسفند) تغییر محسوسی در سرعت باد مشاهده نمی‌شود و تنها در برخی ساعات وزش باد مؤثر پیش‌بینی می‌شود .


Page Generated in 0/0067 sec