printlogo


کد خبر: 173148تاریخ: 1395/12/19 00:00
نبض جامعه

دیه ۹۶ ؛ ۲۱۰ میلیون تومان
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه‌قضائیه گفت: با نظر رئیس قوه‌قضائیه میزان دیه در سال ۹۶ معادل ۲۱۰ میلیون تومان در ماه‌های غیرحرام تعیین شده است. به گزارش فارس، براساس نظر رئیس قوه‌قضائیه و پس از بررسی‌های انجام‌شده رقم دیه سال 96 در ماه‌های غیرحرام به میزان 210 میلیون تومان تعیین شده است. حسن رحیمی، مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه‌قضائیه با اعلام این خبر گفت: براساس بخشنامه رئیس قوه‌قضائیه دیه در سال آینده در ماه‌های غیرحرام مبلغ 210 میلیون تومان خواهد بود.

تمهیدات ویژه برای پنجشنبه آخر سال
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در تشریح اقدامات این سازمان برای ایام پایانی سال به تمهیدات ویژه ترافیکی این ایام با هماهنگی پلیس راهور بویژه در قطعات شهدا اشاره کرد و افزود: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهیدان گمنام و نصب کارت تبریک و پرچم نو با هدف ترویج و بزرگداشت یاد و نام شهدا تا 28 اسفندماه سال جاری انجام خواهد شد. اکبر توکلی به ایسنا گفت: برای ایام پایانی سال جاری برنامه‌های ویژه‌ای از جمله برگزاری همایش تجلیل از هنرمندان خاموش و عطرافشانی و غبارروبی مزار هنرمندان آرمیده در سازمان بهشت زهرا(س) در نظر گرفته شده است. وی افزود: پخش برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی به صورت زنده و تولیدی از شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در هفته پایانی سال با هدف ترویج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام خواهد شد. همچنین مقدمات اهدای گل و گلدان و گلاب به زائران قبور مطهر شهدا در لحظه تحویل سال جدید و تهیه 50 هزار نسخه بروشور راهنمای قطعات حاوی پیام‌های ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور انجام شده است. وی ادامه داد: 1500 نیروی پلیس راهور در محدوده بهشت زهرا (س) و حرم امام و قطعات عمومی جهت راهنمایی و کمک به ترافیک روان در روزهای پایانی استقرار پیدا خواهند کرد و ورودی‌ها و خروجی‌های ضروری در سازمان در هر دو بخش جدید و حرم مطهر پیش‌بینی شده است.

اعطای کارت‌های باشگاه نشاط به بازنشستگان
آیین تجلیل از بیش از هزار و 400 بازنشسته مدیریت شهرداری تهران با حضور دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، مصطفی منتظرالمهدی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و چند تن از اعضای شورای شهر در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد. به گزارش «وطن امروز»، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در همایش تجلیل از نیم‌قرن خدمت صادقانه پیشکسوتان مدیریت شهری با عنوان «وقتی طهران، تهران شد» گفت: شهرداری تهران در مقابل شما عزیزان 2 وظیفه دارد؛ اول اینکه مجموعه شهرداری مجموعه‌ای زحمتکش  است که خالصانه و صادقانه به مردم خدمت می‌کند. من معتقدم این مجموعه امانتی است که از دست شما و با فکر و ذهن شما که عمر خود را برای آن گذاشته‌اید و شهرداری را به این نقطه رساندید، به عنوان امانت به من سپرده شده و اینجا به شما قول می‌دهم از این امانت که ثمره عمر شماست  با تمام توان دفاع کنم. در ادامه مراسم منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی گفت: با توجه به قانون نمی‌توان حقوق‌ها را افزایش داد اما سازمان بازنشستگی شهرداری با ارائه کارت‌های باشگاه نشاط و تعالی،  مزایا و خدمات بیشتری را به بازنشستگان ارائه می‌دهد تا این عزیزان احساس بازنشستگی نکرده و در جامعه فعال باشند.


Page Generated in 0/0063 sec