printlogo


کد خبر: 173152تاریخ: 1395/12/19 00:00
سرخط خبر

 شورای پول و اعتبار اصلاح اساسنامه بانک رفاه کارگران را طبق اساسنامه نمونه بانک‌های تجاری غیردولتی در 147 ماده و 22 تبصره تصویب کرد.
 سازمان تأمین اجتماعی موظف شد در یک برنامه زمان‌بندی معین حداکثر ظرف مدت یک سال، نسبت به واگذاری مازاد حدود تملک سهام بانک رفاه کارگران، به طور مستقیم و غیرمستقیم تا سقف 90 درصد به بخش غیردولتی و کاملاً مستقل از سازمان یادشده اقدام کند.
 پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن به نقل از خزانه‌داری آمریکا نوشت: دولت ترامپ صدور مجوز به شرکت‌هایی نظیر بوئینگ را  که به دنبال اجرایی کردن قرارداد چند میلیارد دلاری فروش هواپیما به ایران هستند ادامه خواهد داد.
 شرکت خرده‌فروشی بیم بیرلسیک ماگازالار ترکیه قصد دارد در صورت تصمیم‌گیری درباره ورود به بازار ایران پس از لغو تحریم‌ها، ۲۰۰ تا ۳۰۰ فروشگاه در ایران دایر کند.
 شرکت چینی زدتی‌ای، صادرکننده تجهیزات مخابراتی با دولت آمریکا توافق کرد در ازای عدم پیگیری قضایی اتهامش درباره نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کره‌شمالی ۸۹۲ میلیون دلار به واشنگتن جریمه پرداخت کند.
 پیگیری‌های اتاق بازرگانی و فعالان بخش خصوصی برای حل‌‌وفصل برخی مشکلات کارفرمایان با سازمان تامین اجتماعی، سرانجام نتیجه داد و براساس مصوبه جدید زمان معمول برای رسیدگی به اسناد و مدارک کارفرمایان از سوی سازمان تامین اجتماعی، به یک سال رسید.
  وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهادی را در 5 بند برای تخصیص تسهیلات بانکی ۴۲ هزار میلیارد تومانی به ۱۲۱ هزار واحد تولیدی و صنعتی در سال آینده به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.
 مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان تهران از تغییر رویه صدور مجوز تاسیس آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای از ابتدای سال ۹۶ خبر داد و گفت: با تدوین دستورالعمل جدید، از سال آینده محل تاسیس آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای به تناسب نیاز هر منطقه به آموزش‌های مهارتی تعیین می‌شود و با توجه به شناسایی ظرفیت‌های آموزشی در هر منطقه، سرمایه‌گذاری برای تاسیس آموزشگاه‌های آزاد فنی‌‌وحرفه‌ای به این مناطق سوق داده می‌شود.
 


Page Generated in 0/0046 sec