printlogo


کد خبر: 173173تاریخ: 1395/12/19 00:00
اخبار

اهل سنت در کنار شیعیان در تمام صحنه‌ها حضور دارند
مهرداد بذرپاش صبح دیروز طی سفری به بجنورد با حضور در منزل شهید مراد بیک‌احمدی با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کرد. به گزارش «وطن امروز»، بذرپاش در این دیدار ضمن ادای احترام به این شهید گرانقدر و تقدیر از خانواده این شهید، بیان داشت: اهل‌سنت در کنار برادران شیعه خود در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و با درایت علمای راستین اهل سنت و اهل تشیع  و در راس آنان امام خمینی و مقام معظم رهبری دست تفرقه‌افکن دشمنان اسلام هیچگاه نتوانست بین این برادران ایمانی و ایرانی فاصله بیندازد. بذرپاش افزود: وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران خاری در چشم دشمنان این ملت بوده و خواهد بود و مردم هوشمند ایران اسلامی هر حلقومی را که از آن صدای تفرقه به‌گوش برسد، حلقوم شیطان می‌دانند. مهرداد بذرپاش پیش از این دیدار با حضور بر سر مزار شهدای اهل سنت به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

پاسخ به فراخوان رهبر انقلاب مبنای حرکت جبهه مردمی است
رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه اظهارنظرات در خط‌ مشی این جبهه تعیین‌کننده است، گفت: مبنای حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پاسخ به فراخوان رهبری در موضوع انقلاب و انقلابی‌گری است. به گزارش فارس، محمدباقر ذوالقدر در نخستین نشست هم‌اندیشی نخبگان این جبهه که عصر روز سه‌شنبه در مسجد الرحمن تهران برگزار شد، با اشاره به مبانی و اساس حرکت جبهه مردمی و دلایل تأسیس آن، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی است و تصمیمات در آن باید براساس مشارکت بدنه و اهل نظر صورت گیرد. ذوالقدر ادامه داد: برخلاف رویه‌های منسوخ که برخی در مرکز بنشینند و به بدنه ابلاغ کنند، تصمیمات باید مردمسالارانه اتخاذ شود. رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این مدل حرکت مردمسالارانه، جبهه مردمی نخستین تجربه ماست، تصریح کرد: اظهارنظرها در خط‌ مشی جبهه تعیین‌کننده است و در تصمیماتی که برای مسائل مهم است، باید نظرات مردم لحاظ شود.

نامه محسن رضایی به حسن روحانی:
هزار تومان سال 92 الان 250 تومان می‌ارزد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به رئیس‌جمهور مباحثی را درباره عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد مطرح و از دوگانه جنگ و ضد جنگ مطرح شده در ادبیات اخیر روحانی انتقاد کرد. محسن رضایی در بخشی از این نامه با اشاره به اظهارات روحانی و برخی وزرا با ادبیات جدید از جنگ و ضد جنگ، نوشت: با استقرار دولت ترامپ در آمریکا و تحرکات اسرائیل و عربستان‌سعودی، شرایط منطقه تغییر کرده و نیازمند مراقبت بیشتری از سوی دولت شماست. تجربه این ملت نشان داده هرگاه دولتی جمهوری‌خواه در آمریکا برسر کار آمده و همزمان در ایران، دولتی با مشی لیبرال بر سر کار باشد، فشارهای سنگینی بر جمهوری اسلامی وارد شده و همچون چکش و سندان، منافع ملت ایران را تحت فشار قرار داده است.  این نامه می‌افزاید: دوگانه جنگ و ضد جنگ جنابعالی، اگر شکل دیگری از همان قصه سرهنگ و حقوقدان باشد، باید گفت این بار، نه تنها کارساز نخواهد بود، بلکه زیان فراوانی هم در پی خواهد داشت، چرا که اولا زحمات، تلاش‌ها و برنامه‌های شما در مذاکرات با اوباما برای رفع تحریم‌ها نتوانسته مشکلات اقتصادی را حل کند ثانیا امروز، طرف شما آقای اوباما نیست و اگر صرفا با شاکله حقوقدانی زمان اوباما، با ترامپ روبه‌رو شوید ممکن است آنها تصور کنند که فشار به ایران، جواب می‌دهد. رضایی تاکید کرده است: امروز ارزش اسکناس هزار تومانی آن زمان، به زیر 500 تومان، تنزل یافته است. تازه، همین هزار تومانی نیمه‌جان هم، تنها نیمی از آن در بازار جریان دارد. باور کنید هزار تومان سال 92، فقط به اندازه 250 تومان در بازار، جریان و تاثیر اقتصادی دارد.


Page Generated in 0/0054 sec