بانک ملت جوایز ویژه جشنواره «بانک محبوب من» را از آن خود کرد
پس از مشارکت بالغ بر ۵۰ هزار نفر از مشتریان شبکه بانکی کشور در انتخاب محبوبترین بانکها، مراسم اختتامیه «جشنواره بانک محبوب من» در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با حضور مدیران ارشد بانکها برگزار شد و بانک ملت عنوان «محبوبترین بانک» را از آن خود کرد. در عین حال، شرکتکنندگان در این جشنواره، بانک ملت را در حوزه «خدمات الکترونیک» نیز به عنوان محبوبترین بانک انتخاب کردند. براساس این گزارش، جشنواره«بانک محبوب من» از ابتدای دیماه آغاز شد و تا ۶ بهمنماه به مدت ۳۶ روز ادامه داشت. در مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مدیران شبکه بانکی کشور، از بانکهای برتر در سال ۹۵ با اهدای تندیس تجلیل شد. این گزارش حاکی است، سایت بانکی 3 دوره است که جشنوارهای با نام «بانک محبوب من» برگزار میکند. در این جشنواره خدماتدهی بانکها از سوی مشتریانشان به بوته نقد گذاشته میشود.
گشایشهای بینالمللی تعارضی با روح اقتصاد مقاومتی ندارد
مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد گشایشهای بینالمللی هیچ تعارضی با روح اقتصاد مقاومتی ندارد. هادی اخلاقیفیضآثار در نشست تخصصی کنفرانس ملی برجام و اقتصاد مقاومتی افزود: شفافیت، تابآوری و استقامت برای حمایت از اقتصاد و هدایت منابع به سمت بخشهای تولیدی مزیتدار، از مبانی بانکداری مقاومتی است. وی با بیان این نکته که با شکلگیری برجام، گشایشهای متعددی در عرصههای اقتصادی صورت گرفت، ادامه داد: ما در حوزه بینالمللی قبل از تحریمها با ٦٠٠ بانک ارتباط داشتهایم که این تعداد پس از بروز تحریمها به ٣٠بانک کاهش یافت ولی با اجرایی شدن برجام، تاکنون با ٢٤٠ بانک ارتباط کارگزاری برقرار شده که نسبت به قبل از برجام، به طور محسوسی افزایش یافته است. اخلاقی ادامه داد: صرفنظر از بهانههای بانکهای بزرگ دنیا برای ارتباط با بانکهای ایرانی، باید انرژی خود را روی چند حوزه متمرکز کنیم از جمله شفافیت، چون انطباق با استانداردهای بینالمللی جزو درخواستهای بانکهای خارجی است.