printlogo


کد خبر: 173240تاریخ: 1395/12/22 00:00
بساط مدیریت خیریه‌ای در باشگاه پرسپولیس
جیب هوادار سلامت!

مدیرانی که 2 فصل است بر سکان مدیریت باشگاه پرسپولیس تکیه زد‌ه‌اند در نهایت برای حل مشکلات مالی خود که به نظر می‌رسد به بحرانی‌ترین زمانش نزدیک می‌شود راهی بهتر از دراز کردن دستان‌شان به سوی جیب هواداران پرسپولیس پیدا نکرده‌اند. از چند روز قبل شاهد اتفاقی عجیب در فوتبال ایران هستیم، اعلام شماره حساب از سوی باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم برای واریز وجه نقدی توسط هواداران جهت تسویه بدهی‌ها، علاوه بر این شاهد تبلیغات خودجوش از سوی برخی پیشکسوتان این تیم در فضای مجازی هستیم تا مردم را به واریز وجه نقدی به حساب سرخپوشان ترغیب کنند.
اظهارات عجیب مدیرعامل پرسپولیس
سرپرست باشگاه پرسپولیس اخیرا با تاکید بر مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: «پرسپولیس شرایط خیلی سختی دارد، از هواداران می‌‌خواهیم از تیم ما حمایت کنند. در حال حاضر با شرایط کمبود مالی مواجه هستیم. شماره حساب باشگاه در سایت هست و هرکسی به هر نحوی می‌تواند به تیم کمک کند». طاهری همچنین درباره بدهی‌هایی که باشگاه پرسپولیس به بازیکنان خارجی دارد بیان کرد که وقتی حکمی از فیفا می‌آید ما باید آن را پرداخت کنیم. نمی‌شود رفت دنبال سابقه‌اش و ببینیم چه کسی مقصر است! ما باید این مشکلات را حل‌وفصل کنیم و علاوه بر این پرونده‌های دیگری هم هست که باید به آنها رسیدگی کنیم.
رأی مانوئل ژوزه صادر شده است؟
 هر چه هست به نظر می‌رسد تحرک و تکاپوی اخیر مسؤولان باشگاه پرسپولیس بی‌دلیل نیست،‌ به نظر می‌رسد رای پروند مانوئل ژوزه صادر شده است و پرسپولیسی‌ها با توجه به کمبود شدید منابع مالی احساس خطر کرده‌اند. قراردادی که با ژوزه بسته شده بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو است و باشگاه پرسپولیس قطعا جدا از رقم قرارداد این مربی پرتغالی باید جریمه دیرکرد آن را نیز بپردازد.
عجیب اما واقعی
 پرسپولیسی‌ها نه‌تنها شماره حسابی را جهت واریز مستقیم کمک‌های مردی در سایت باشگاه اعلام کردند بلکه خود نیز به عنوان حامیان مالی پیشقدم شدند تا به نوعی حرکتی نمادین را برای ترغیب هواداران انجام دهند. ‌ای‌کاش محمدعلی ترکاشوند به جای واریز مبلغ یک میلیون تومانی به حساب باشگاه پرسپولیس به انجام وظایف اصلی خود در باشگاه مشغول می‌شد تا بعد از 2 سال حضور در این تیم پرطرفدار به جای کیسه دوختن برای جیب مردم و گلریزان برای کمک‌های مردمی حداقل تا حدی بخشی از مشکلات این باشگاه حل می‌شد. اگر قرار بر این بود در نهایت شماره حسابی به صورت عمومی اعلام شود و مردم دست به جیب شوند خب چه نیاز به انتصاب امثال علی‌اکبر طاهری و محمدعلی ترکاشوند بود؟ به هر عقل سلیم و غیر سلیم دیگری نیز راهکار مدیران نخبه پرسپولیس قد می‌داد تا در نهایت بخشی از بدهی‌های باشگاه را به همین طریق جبران کنند؛ چه‌بسا حتی بهتر و آبرومندانه‌تر از شیوه و روشی که هم‌اکنون توسط مدیریت باشگاه پرسپولیس اتخاذ شده‌ است.
گرشاسبی: قرار است روزانه کمک‌های آنها را اعلام کنیم
عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، میزان کمک‌های هواداران به این باشگاه به صورت روزانه اعلام خواهد شد. حمیدرضا گرشاسبی درباره اقدام باشگاه پرسپولیس در اعلام شماره حساب و درخواست کمک از هواداران این تیم اظهار داشت: کمک مالی هواداران بحثی بود که از طرف خود هواداران پیشنهاد شد تا با توجه به مشکلاتی که وجود دارد و برای جلوگیری از ورود تیم به حاشیه و چالش، کمک‌های مالی صورت گیرد. وی تصریح کرد: این اقدامی است که باشگاه‌های سراسر دنیا نیز انجام می‌دهند تا هواداران خود را در سرنوشت باشگاه سهیم کنند. با توجه به این پیشنهاد هواداران، طاهری آن را در هیات‌مدیره باشگاه مطرح کرد و هیات‌مدیره نیز برای برطرف شدن بخشی از مشکلات باشگاه آن را مصوب کرد.
عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس راجع به اقدام باشگاه در جهت شفاف‌سازی کمک‌ها مالی هواداران گفت: قرار است باشگاه به صورت روزانه موجودی کمک‌های مردمی را اعلام کند. مسؤولان باشگاه در تلاشند هر روز با منتشر کردن  فیش یا با قراردادن رقم کمک‌های روزانه روی سایت باشگاه، هواداران را از آخرین تغییر و تحولات مطلع و اعتماد مردم را جلب کنند.گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که «نگرانی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس برای حضور در لیست تیم‌ملی برطرف شده است؟» عنوان کرد: تاج در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است مشکلی در زمینه دعوت ملی‌پوشان پرسپولیس وجود ندارد و این موضوع به طور کامل رفع شده است. امیدوارم این اتفاق با دعوت ملی‌پوشان پرسپولیس به تیم‌ملی ختم به خیر شود.
عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی باشگاه پرسپولیس در فیفا عنوان کرد: فعلا که خبر جدیدی به صورت مکتوب به ما اعلام نشده است. آخرین مورد مربوط به پرونده مانوئل ژوزه بود که نمایندگان باشگاه دفاعیات و درخواست خود را ارائه دادند. منتظر هستیم سرنوشت این پرونده مشخص شود تا درباره آن تصمیم بگیریم.


Page Generated in 0/0051 sec