printlogo


کد خبر: 173244تاریخ: 1395/12/22 00:00
اخبار

مسی: معجزه واقعی چیز دیگری است
ابرستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا گفت: معجزه واقعی این است که در این فصل 3 بار جشن قهرمانی بگیریم و این شدنی است. لیونل مسی در مصاحبه با روزنامه اسپورت کاتالونیا ضمن تشکر از هواداران بارسلونا که در 2 روز گذشته نسبت به او بسیار لطف داشته‌اند، گفت: بدون این هواداران هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد، اگر نوکمپ شاهد یک اتفاق بزرگ بود، به خاطر هواداران بود اگرنه در یک نوکمپ خالی کاری از دست ما بر نمی‌آمد. مسی ادامه داد: هوادارانی که تا دقیقه 80 بازی حق داشتند حتی ما را سرزنش کنند و از استادیوم خارج شوند، ماندند و ما را تشویق کردند، این هواداران را فقط باید دوست داشت و باید خوشحال باشیم چنین هوادارانی داریم. ستاره آرژانتینی افزود: معجزه‌ای رخ نداد، این یک اتفاق بود اما معجزه زمانی است که ما 3 بار در این فصل جشن بگیریم؛ قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در لالیگا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

ال‌کلاسیکو در آمریکا برگزار می‌شود
رئال‌مادرید و بارسلونا تابستان سال آینده در آمریکا به مصاف هم می‌روند. به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، میامی تابستان سال ۹۶ میزبان رئال‌مادرید و بارسلونا خواهد بود تا مردم آمریکا شاهد نخستین ال‌کلاسیکو در کشورشان باشند. این بازی که ۲۹ جولای در میامی برگزار می‌شود جزئی از رقابت‌های international champions cup است. ورزشگاه هارد راک که بازی‌های تیم فوتبال آمریکایی میامی دلفین در آن انجام می‌شود، میزبان ال‌کلاسیکو خواهد بود. این دومین ال‌کلاسیکویی است که خارج از اسپانیا برگزار می‌شود. پیش از این دو تیم مادرید و بارسا در سال ۱۹۸۲ در ورزشگاه فرید ریچا ونزوئلا به مصاف هم رفته بودند. بازی دو تیم مطرح اسپانیایی در تابستان ۹۶ نخستین ال‌کلاسیکوی فصل 18 - 2017 به حساب می‌آید.

سردرسگمی لادروپ قبل از دیدار حساس برابر پرسپولیس
غیبت ستاره تاثیرگذار الریان قطر در دیدار حساس برابر پرسپولیس باعث شده سرمربی این تیم برای انتخاب جایگزین این بازیکن سرشناس خود به مشکل بخورد. ‌به نقل از الرای، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه دو تیم الریان و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار قرار است در ورزشگاه خانگی الریان برگزار شود و برای هر دو تیم از حساسیت زیادی برخوردار است. الریان در این دیدار یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان خود را در اختیار ندارد و مایکل لادروپ برای پر کردن جای خالی این بازیکن تاثیرگذار خود به مشکل خورده است. سایت الشرق قطر نوشت: غیبت کاسیرس در میانه میدان باعث شده مایکل لادروپ، سرمربی الریان برای پر کردن جای خالی او در دیدار حساس برابر پرسپولیس سردرگم شود. کاسیرس یک هافبک دفاعی و تاثیرگذار در ترکیب تیم فوتبال الریان است و غیبت او در این دیدار باعث شده لادروپ برای انتخاب جایگزینش به فکر فرو رود. کاسیرس در دیدار برابر الهلال کارت زرد گرفت و با توجه به اینکه این دومین کارت زرد او است، دیدار حساس برابر پرسپولیس را از دست داد. این‌ دیدار در حالی برگزار می‌شود که الریان از دو بازی قبلی خود یک پیروزی و یک شکست به دست آورده است، این‌ در حالی است که تیم فوتبال پرسپولیس یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده و در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد.

دعوت رستمی به تایلند برای گرفتن جایزه بهترین وزنه‌بردار سال ۲۰۱۶
کیانوش رستمی از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری دعوت شد در مراسمی جایزه بهترین وزنه‌بردار سال ۲۰۱۶ را دریافت کند. کیانوش رستمی در نظرسنجی که فدراسیون جهانی برای انتخاب بهترین وزنه‌بردار سال ۲۰۱۶ گذاشته بود، توانست با به دست آوردن بیشترین آرا به عنوان بهترین وزنه‌بردار مرد سال انتخاب شود. در بخش زنان نیز سوپیتا تاناسان از تایلند که قهرمان المپیک ریو در دسته ۴۸ کیلوگرم شده بود این عنوان را به دست آورد. اکنون فدراسیون جهانی برای این دو وزنه‌بردار دعوتنامه‌ای ارسال کرده تا جوایز آنها را در مراسمی اهدا کند. این مراسم قرار است در حاشیه مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان برگزار شود. مسابقات جهانی نوجوانان ۱۴ تا ۲۱ فروردین در تایلند برگزار خواهد شد. آخرین مرتبه که یک ایرانی موفق به کسب عنوان بهترین وزنه‌بردار سال شد مربوط به سال ۲۰۱۲ است که بهداد سلیمی این عنوان را کسب کرد. سال ۲۰۱۳ روسلان آلبگوف روس بهترین وزنه‌بردار شد.


Page Generated in 0/0053 sec