printlogo


کد خبر: 173265تاریخ: 1395/12/22 00:00
اخبار

اعتماد و لبخند زدن به کفار  موجب شکست می‌شود
 فرمانده کل سپاه می‌گوید خداوند متعال در قرآن مجید می‌فرماید اعتماد به کفار و لبخند زدن به آنها به شکست منجر خواهد شد. سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم بزرگداشت شهدای جهان اسلام با عنوان «دوراهی کربلا» که در فرهنگسرای خاوران تهران برگزار شد، با بیان اینکه امروز افراد زیادی برای حضور در جبهه‌های مقاومت به سپاه و بسیج مراجعه می‌کنند، گفت: این مراجعات بسیار بیشتر از سال‌های دفاع‌مقدس است و اتفاق مبارکی است که به‌رغم برخی مشکلات فرهنگی و اقتصادی در داخل رخ می‌دهد. وی افزود: ولایت‌پذیری دیگر از مرزهای ایران عبور کرده و اکنون امت واحده اسلامی در حال شکل‌گیری است. فرمانده سپاه، ایستادگی در راه خدا را زمینه‌ساز رسیدن به پیروزی در اهداف دانست و افزود: در طول تاریخ هرگاه مردم مقاومت کردند، پیروزی به دست آمده و ما این را در تاریخ انبیا و ائمه اطهار علیهم‌السلام می‌بینیم. پیروزی‌هایی که امروز مقابل دشمنان اسلام در سوریه، یمن و فلسطین به دست آمده پاداش همین استقامت است. وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن مجید می‌فرماید اعتماد به کفار و لبخند زدن به آنها به شکست منجر خواهد شد و ما شاهد هستیم رهبری معظم انقلاب در طول این سال‌ها هشدارهای بسیاری داده‌اند که البته مخاطب آنها مردم نیستند بلکه کسانی هستند که به جای اتکا به داخل، نگاه به بیرون دارند. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این مردم بودند که در مقاطعی نظیر فتنه 88، توطئه‌های دشمنان را از بین بردند، گفت: نظام اسلامی امروز در مسیری گام بر می‌دارد که انتهای آن تسلط اسلام بر همه جهان خواهد بود.


انتقاد کدخدایی از دروغ‌پردازی روزنامه روحانی
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به مصاحبه‌اش با یک رسانه دولتی گفت: از دوستان رسانه‌ای خواهش داریم در سال 96 اخلاق‌مداری و امانتداری را رعایت کنند و اگر 3 ساعت وقت ما را برای مصاحبه می‌گیرند و سر آخر هم یک عکس کج از ما می‌زنند، دست‌کم مطلب ما را صحیح منعکس کنند.
به گزارش فارس، عباسعلی کدخدایی در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری داوطلبانی که در انتخابات مجلس گذشته رد صلاحیت شده‌اند و اینکه با اتکا به چه پالسی مجددا کاندیدا می‌شوند، عنوان داشت: باید از خودشان بپرسید که چه پالسی دریافت کرده‌اند که داوطلب شدند اما از سوی شورای نگهبان هیچگونه پالس و خبری ارسال نشده و اعلام نظر شورای نگهبان در مهلت بررسی صلاحیت‌ها اعلام خواهد شد. عضو حقوقدان شورای نگهبان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا نظری که از شما درباره استعلام از وزیر سابق اطلاعات در جریان بررسی صلاحیت آیت‌الله هاشمی منعکس شد همان نظر خودتان بوده است یا نه،‌ بیان داشت: ما از دوستان رسانه‌ای که نمی‌توانیم گله کنیم، آنها هر جور بخواهند به شورای نگهبان حمله می‌کنند و ما هم حرفی نمی‌زنیم و شکایتی نمی‌کنیم اما از دوستان خواهش داریم در سال 96 اخلاق‌مداری و امانتداری را رعایت کنند و اگر 3 ساعت وقت ما را برای مصاحبه می‌گیرند دست کم مطلب ما را صحیح منعکس کنند. وی تأکید کرد: شورای نگهبان هنگام بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری قطعا به همه وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد.
وی در پاسخ به سوال دیگری راجع به گفت‌وگوی اخیرش با روزنامه ایران که به نقل از کدخدایی نوشته بود «‌ای‌کاش از وزیر اطلاعات برای شرکت در جلسه شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 دعوت نمی‌کردیم»، خطاب به روزنامه دولت اظهار داشت: من از این جهت آن مطلب را گفتم که شما دیگر سوال نپرسید؛ گفتم ‌ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد که رسانه‌ها اینقدر به آن نمی‌پرداختند و الا ما هنگام انجام وظایف خود باید طبق قانون از همه مراجع استعلام کنیم و به انجام وظایف قانونی خود خواهیم پرداخت.


Page Generated in 0/0051 sec