printlogo


کد خبر: 173407تاریخ: 1395/12/25 00:00
کوتاه و گویا

  علی اسدی، سرپرست هیات کاوش و تعیین عرصه و حریم تنب پرگان گفت: بنای تنب پرگان با توجه به نقشه منحصر به فرد و جذابش دارای ارزش معماری قابل ملاحظه‌ای است و نمونه‌ای همانند آن تاکنون شناسایی نشده است.
  علیرضا  جعفری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 2، از اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در میادین میوه و تره‌بار، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و فروشگاه‌های شهروند در سطح منطقه 2 خبر داد و گفت: در آستانه سال جدید و استقبال از بهار  طرح مبارزه با جانوران مضر شهری به طور جدی اجرا می‌شود.
  اختتامیه پنجمین جشنواره تسنیم منطقه 22 در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد و نفرات برگزیده هر یک از رشته‌ها انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.
  همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار، طرح ضربتی ساماندهی اصناف، دستفروشان، بساط‌گستران، وانتی‌ها و نمایشگاه‌های اتومبیل با هدف ایجاد زیبایی بصری، رفع اغتشاشات و آلایندگی‌های محیطی  با حضور معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست، پلیس راهور، نیروی انتظامی و یگان‌های شهربان در منطقه 10 تهران اجرا شد.
  امیرحسین عساری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 11 تهران گفت: چهارراه ولیعصر(عج)، تقاطع ابوسعید، تقاطع جمهوری و حافظ و پل ابوسعید پذیرای المان‌های نوروزی در محلات مرکزی شهر تهران خواهد بود.
  علیرضا حسینی، قائم‌مقام شهردار منطقه یک با حضور در جلسه طرح استقبال از بهار، اظهار داشت: راه‌اندازی رینگ شمیران‌گردی در 3 قالب گردشگری مذهبی، گردشگری تاریخی و موزه‌ها و گردشگری طبیعی و طبیعت‌گردی(اکوتوریسم) در سال جدید برنامه‌ریزی شده است.
  ستاد گردشگری شهرداری تهران در نظر دارد با فرارسیدن نوروز ۹۶، تورهای تهرانگردی را با  4 عنوان تور یک‌روزه، تور‌های نیم‌روزه، تورهای پیاده‌روی  و تورهای سبز(دوچرخه‌سواری) برگزار کند.
  مراسم «بانوی مردآفرین» با هدف تکریم از مادران 2 و 3 شهید، با حضور امام جمعه شهرری و شهردار منطقه 20 برگزار شد.
  علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از جانمایی 2 غرفه جدید بازیافت در سطح محدوده منطقه خبر داد و گفت: اقدامات ویژه برای جلب مشارکت حداکثری شهروندان در امر طرح تفکیک پسماند از مبدأ و نهادینه‌سازی فرهنگ بازیافت در حال اجرا و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برخی از غرفه‌ها در ایام تعطیلات نوروز نیز آماده خدمات‌رسانی به شهروندان محترم است.
  عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه به عنوان نهاد نوسازی قطعاً به دنبال آرام‌سازی شهر هستیم، گفت: چون بافت فرسوده ذاتا بافت پرتراکمی است، با تراکم‌فروشی و اخذ عوارض متفرقه مخالف هستیم و اخذ عوارض متفرقه در بافت‌های فرسوده سمی مهلک است.
 


Page Generated in 0/0073 sec