printlogo


کد خبر: 173481تاریخ: 1395/12/26 00:00
ورود شرکت‌های بی‌تخصص به چرخه سوخت

وزارت نفت با طرح برندینگ در جایگاه‌های سوخت،‌ می‌خواهد شرکت‌های واسطه‌ای بی‌تخصص را وارد چرخه واگذاری سوخت به مردم کند که با کمترین زحمت در سود عرضه سوخت به مردم شریک شوند. هدایت‌الله خادمی، نماینده مردم ایذه و باغ‌ملک در مجلس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اعتراض جایگاهداران سوخت به طرح برندینگ وزارت نفت گفت: برندی که وزارت نفت برای جایگاهداران در نظر دارد، برند واقعی نیست. عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: وزارت نفت در نظر دارد شرکت‌های واسطه‌‌‌ای در واگذاری سوخت به جایگاه‌ها ایجاد کند که این شرکت‌ها هیچ‌گونه تخصصی در این امر ندارند و فقط جایگاهداران را مجبور می‌کنند زیر نظر و تحت تابلو کار کنند. خادمی با تأکید بر اینکه این شرکت‌ها با کمترین زحمت در سود حاصل از فروش سوخت شریک شده و هزینه‌های بسیاری را به جایگاهداران تحمیل خواهند کرد، گفت: برند واقعی آن است که همه، آن را شناخته و به نام و عنوان آن اعتماد دارند همانند نایک، بوش، توتال و... در حالی‌که طرح وزارت نفت برای برندسازی در حوزه سوخت در نظر دارد بنزین‌ وارد و از طریق واسطه به جایگاهداران واگذار کند. وی از برگزاری چند جلسه با جایگاهداران و رئیس اتحادیه جایگاهداران سوخت و نارضایتی آنان از این طرح خبر داد.


Page Generated in 0/0065 sec