printlogo


کد خبر: 173854تاریخ: 1396/1/20 00:00
اخبار

پخش «قهرمانان کوچک» به حوزه هنری رسید
تهیه‌کننده «قهرمانان کوچک» ضمن بیان این مطلب که قرارداد پخش این فیلم را با حوزه هنری منعقد کرده‌اند از آماده‌سازی دیگر اثرش با عنوان «کاتی و ستاره» تا پایان اردیبهشت‌ماه گفت. به گزارش مهر، بیتا منصوری، تهیه‌کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «کاتی و ستاره» به کارگردانی رضا مجلسی گفت: با توجه به اینکه از ابتدا قصد داشتیم برای قسمت‌هایی از این فیلم انیمیشن بسازیم در حال حاضر ساخت این قسمت از فیلم پیگیری می‌شود و در مراحل پایانی قرار دارد. وی افزود: مراحل آماده‌سازی این فیلم تا پایان اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد و آماده نمایش می‌شود به همین منظور در نظر داریم «کاتی و ستاره» را در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان به نمایش بگذاریم.  منصوری با اشاره به اثر دیگرش با عنوان «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت گفت: این فیلم آماده نمایش شده است و به همین دلیل در نظر داریم آن را هم در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان به نمایش بگذاریم. این تهیه‌کننده در پایان بیان کرد: قرارداد پخش این فیلم را با حوزه هنری بسته‌ایم و در نظر داریم در زمان مناسب آن را به نمایش بگذاریم.

کشف نسخه‌ای از نخستین چاپ انگلیسی «جنایت و مکافات»
یک جلد از نخستین چاپ از ترجمه «جنایت و مکافات» به زبان انگلیسی در میان یک جعبه از کتاب‌های دست دوم پیدا شد. به گزارش مهر به نقل از گاردین، فئودور داستایفسکی با نوشتن «جنایت و مکافات» به شهرت رسید اما زنی بریتانیایی نیز با خرید یک جعبه کتاب دست دوم به قیمت ۱۳ پوند یک نسخه نادر از نخستین چاپ این کتاب به زبان انگلیسی را پیدا کرد. اکنون کشف یک نسخه نادر از این کتاب آن هم در یک جعبه شامل کتاب‌های
دست دوم که توسط زنی بریتانیایی به قیمت ۱۳ پوند خریداری شده، اتفاق جالبی را رقم زده است. خریدار این جعبه می‌گوید: واقعا توجه نکردم در این جعبه چه چیزهایی وجود دارد. خیلی وقت نداشتم و یک پیشنهاد به عنوان نهایت توانایی خریدم برای این جعبه ارائه کردم. در واقع یک جعبه از کتاب‌های کلی بود و اصلا فکر نمی‌کردم چیز خاصی که بتواند توجه آدم را جلب کند در میان آنها پیدا شود. در هر حال وقتی این خانم متوجه وجود کتابی به این قدمت در این مجموعه شد به صورت آنلاین درصدد بررسی برآمد و متوجه شد رکورد فروش این کتاب در آمریکا ۱۲ هزار دلار بوده است. با این حال این کتاب روز چهارشنبه به یک خریدار ناشناس در لندن به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ پوند فروخته شد.

شعار نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشخص شد
معاونت قرآن و عترت ارشاد با اعلام شعار بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هنرمندان برای طراحی پوستر این نمایشگاه دعوت به عمل آورد. به گزارش فارس، بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال با شعار «اخلاق در پرتو فهم قرآن» در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت ٥ تا ۲۴ در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور بهره‌گیری از خردجمعی و مشارکت عمومی از طراحان کشور جهت طراحی پوستر بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دعوت به عمل آورد.

فیلم حاتمی‌کیا درباره «داعش»
ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان نام‌آشنای کشورمان این روزها مشغول ساخت فیلم جدید خود با موضوع داعش و تهدیدات تکفیری‌هاست. به گزارش نسیم، ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان نام‌آشنای کشورمان این روزها، مشغول ساخت فیلم جدید خود با موضوع داعش و تکفیری‌هاست. براساس این گزارش، تعدادی از بازیگران فیلم انتخاب شده‌اند و قرار است چند بازیگر سوری و عرب هم در این فیلم ایفای نقش کنند. چند تست از بازیگران انتخاب‌شده گرفته شده و در صحنه‌هایی از فیلم حضور خواهند داشت. فیلم جدید حاتمی‌کیا درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌هاست که بخشی از داستان آن در سوریه می‌گذرد؛ قرار است با ساختن دکور فیلم در داخل ایران فیلمبرداری آغاز شود. فیلمبرداری این فیلم 4 ماه طول خواهد کشید. این فیلم با سرمایه‌گذاری سازمان اوج ساخته می‌شود.


Page Generated in 0/0055 sec