printlogo


کد خبر: 174120تاریخ: 1396/1/27 00:00
اخبار

برداشت میلیونی از حساب‌های بانک ملت
در حالی که برخی مشتریان بانک ملت اعلام کردند میلیون‌ها تومان از حساب‌شان نزد این بانک کسر شده است، بانک ملت این موضوع را مربوط به اختلال در سرویس حواله اینترنتی دانست. به گزارش تسنیم، صبح دیروز برخی مشتریان بانک ملت در تماس با این خبرگزاری از برداشت میلیون‌ها تومان از حساب خود نزد این بانک خبر دادند. یکی از این افراد گفت برای خریدی به مبلغ 100 هزار تومان از سامانه اینترنتی بانک ملت اقدام کردم که متوجه شدم 100 میلیون تومان از حسابم کسر شده است. به گفته این فرد، تنها از حساب وی و دوستانش که در یک شعبه بانک ملت در تهران قرار دارد بیش از 500 میلیون تومان کسر شده است. در این میان، بانک ملت این موضوع را مربوط به اختلال در سرویس حواله اینترنتی دانست و با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اختلال در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت تا ساعتی دیگر رفع می‌شود». به گزارش روابط عمومی بانک ملت، اختلال ایجاد شده در سرویس حواله بانکداری اینترنتی این بانک از سوی کارشناسان فنی شناسایی شده و بزودی برطرف خواهد شد.


حداقل حقوق کارمندان تعیین شد
هیأت وزیران با تعیین حداقل حقوق یک‌میلیون و ۳۵ هزار تومانی، ضریب حقوق جدید اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و قضات را برای سال ۹۶ تعیین کرد. به گزارش تسنیم، هیات دولت به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری استخدامی، ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و قضات را برای سال 96، 24 هزار و 144 ریال تعیین کرد. همچنین ضریب حقوق حقوق‌بگیران ذیل قانون مدیریت خدمات کشوری برای سال جاری، 1695ریال تعیین شد. بر این اساس هیأت دولت حداقل حقوق مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری را  10350000ریال و حداکثر حقوق را 7 برابر حداقل حقوق تعیین کرده است.


صعود قیمت انواع سکه
در جریان معاملات دیروز بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با افزایش روبه‌رو بود. بر این اساس نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به یک‌میلیون و ۲۱۴ هزار تومان رسید. به گزارش مهر، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان رسید. در عین حال نیم‌سکه ۶۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع سکه  ۳۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سکه یک گرمی  ۲۵۱ هزار تومان معامله شد. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۸۸ دلار و ۸۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان بود. همچنین هر دلار آمریکا ۳۷۶۰ تومان، یورو ۴۰۵۹ تومان، پوند ۴۷۱۸ تومان، درهم امارات ۱۰۳۵ تومان و لیر ترکیه ۱۰۴۹ تومان بود.


افزایش قیمت میوه و تره‌بار
آخرین بررسی‌ها از بازار میوه و تره‌بار از سطح شهر تهران نشان می‌دهد که قیمت اقلام اصلی همچنان در شیب صعودی قرار دارد و برخی میوه‌ها از جمله سیب، پرتقال، موز و کیوی بالاتر از سقف تعیین‌شده عرضه می‌شوند. به گزارش ایسنا، در حال حاضر، قیمت هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز بین ۷۰۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان قیمت دارد و در برخی نقاط شهر به کیلویی بیش از ۸۰۰۰ تومان هم رسیده است. همچنین پرتقال شمال و جنوب درجه یک به ترتیب کیلویی ۷۰۰۰ و ۸۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. در میان دیگر اقلام میوه که گرانی‌شان ادامه دارد، موز کیلویی ۵۵۰۰ تومان و کیوی کیلویی ۶۰۰۰ تومان قیمت دارد. همچنین هر کیلوگرم انگور عسگری ۴۰۰۰ تومان، بِه ۸۰۰۰ تومان، نارگیل ۵۰۰۰ تومان، گریپ فروت ۳۵۰۰ تومان، خیار درختی ۳۲۰۰ تومان و ‌خیار بوته‌ای ۳۵۰۰ تومان فروخته می‌شود و آناناس که از گران‌ترین اقلام میوه است کیلویی ۱۵ هزار تومان قیمت دارد.   اما در میان صیفی‌جات، هندوانه با افزایش قیمت مواجه شده است و هر کیلوگرم آن به طور متوسط ۱۵۰۰ تومان در میوه‌فروشی‌ها عرضه می‌شود. همچنین برای بار دیگر قیمت سیب زمینی و پیاز بعد از چندین ماه ثبات با افزایش روبه‌رو شده است؛ به طوری که اکنون سیب‌زمینی کیلویی ۲۵۰۰ تومان و پیاز ۲۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.


Page Generated in 0/0074 sec