printlogo


کد خبر: 174125تاریخ: 1396/1/27 00:00
سرخط خبر

 رئیس خانه معدن ایران با اعلام اینکه مشکل تبادلات بانکی حل نشده است، گفت: در حوزه حمایت از واحدهای کوچک و تجمیع آنها برای رفع مشکلات، عملکرد دولت منفی بوده است.
 علیرضا بزرگی، رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی استان تهران با اشاره به تعطیلی گسترده دفاتر خدمات فنی و مهندسی کشاورزی گفت: حدود نیمی از فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی بیکارند یا شغل غیرمرتبط با رشته تحصیلی خود دارند.
 هند به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی خود، واردات «آلکیل بنزن خطی» ایرانی به داخل خاک خود را تا ۳۰۰ دلار در هر تن مشمول عوارض واردات می‌کند.
 برخی مشترکان مخابرات تهران با اشاره به قطعی چند روزه اخیر در سرویس‌های نامحدود اینترنت به پرداخت نشدن خسارت این قطعی معترضند.
 وزیر اقتصاد با بیان اینکه برآوردها حاکی از رشد ٨ درصدی اقتصاد در پایان سال ١٣٩۶ است، گفت: شاخص فلاکت از 6/42 به حدود ٢١ درصد رسیده که تقریبا نصف شده است.
 مدیرعامل بورس کالای ایران از راه‌اندازی بازار مشتقه زعفران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: واسطه‌های کیف به دست، زعفران ایرانی را به قیمت ناچیز از کشاورز می‌خرند و به دیگر کشورها ارسال می‌کنند.
 رئیس‌جمهوری طبق ابلاغیه‌ای دو بندی از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست کرده تا برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی پیشنهادی درباره نقش سرمایه‌گذاری، تولید صادرات‌محور، ایجاد مشاغل جدید در مقیاس کلان، دگرگونی در نظام توزیع و واسطه‌گری و نیز توجه به فعالیت‌های دانش‌بنیان را ظرف مدت تعیین‌شده به وی ارائه و اعلام کند.
 


Page Generated in 0/0061 sec