printlogo


کد خبر: 174705تاریخ: 1396/2/9 00:00
اخبار

عده‌ای همچنان به دنبال آمریکا هستند
یکی از مراجع تقلید خواستار حل معیشتی مردم شد و اظهار داشت: رئیس‌جمهور آینده باید صادق باشد و دلخوش به غرب نباشد. به گزارش رسا، آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی در جمع علما و روحانیان استان خراسان رضوی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد. این مرجع تقلید اظهار داشت: کسی که به عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی است باید متکی به ملت باشد و دلخوش به غرب نباشد. ما در ماجرای برجام دیدیم که چگونه آمریکا و غرب خیانت کردند ولی متاسفانه باز عده‌ای به دنبال آنها هستند.  حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: باید مشکل معیشت مردم حل شود. مردم از وضعیت اقتصادی با حقوق کم بسیار نگران هستند و بیکاری جوانان مایه شرمندگی است. وی گفت: امروز جوان به سن ازدواج رسیده و با تحصیلات عالی ولی کار و مسکن ندارد. این مرجع تقلید افزود: رئیس‌جمهور آینده باید به این مشکلات که گریبان جامعه را گرفته توجه کند. رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود باید سابقه شفاف در خدمتگزاری داشته باشد و مردم امروز صداقت می‌خواهند.


جبهه مردمی: کاندیدای پوششی نداریم
«رئیسی» و «قالیباف» نامزد اصلی جبهه مردمی هستند
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر اینکه این جبهه به هیچ‌وجه نامزد اصلی و فرعی یا پوششی ندارد، اعلام کرد «رئیسی» و «قالیباف» نامزد اصلی این جبهه هستند. در بخشی از این بیانیه آمده است: با معرفی آقایان حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و دکتر محمدباقر قالیباف به عنوان نامزدهای جبهه مردمی، این دو عزیز در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری حاضر شده و با تشکیل ستادهای خود در سراسر کشور، فعالیت انتخاباتی را آغاز کرده‌اند.در این بیانیه تاکید شده است: این جبهه به هیچ‌وجه نامزد اصلی و فرعی و یا پوششی ندارد و آقایان رئیسی و قالیباف هر دو نامزد اصلی این جبهه هستند. این دو عزیز در کمال اخوت و با مجاهدت و جدیت در صحنه رقابت انتخاباتی حضور یافته و برای جذب آرای گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلفی که در میان طبقات مختلف اجتماعی وجود دارد، تلاش خواهند نمود. جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از همه نیروهای انقلابی، دلسوز و غیرتمند خواست با درک درست از شرایط کشور و توجه عمیق به ضرورت‌های این مرحله از حیات انقلاب با تداوم وحدت و انسجام، به عنوان تنها مسیر دستیابی به پیروزی و تغییر وضع موجود، همچنان منادی وحدت باشند و هرگونه تنش‌آفرینی و اختلاف، ولو در پایین‌ترین سطوح و در دورافتاده‌ترین مناطق کشور که منجر به انشقاق و اختلاف در بدنه نیروهای انقلاب شود را بازی در زمین دشمن و ضربه به وحدت و انسجام جبهه انقلاب قلمداد نمایند و با آن مقابله کنند و دشمن خارجی و عوامل و دنباله‌های داخلی آنان را در تحقق اهداف‌شان ناکام بگذارند.

برخی‌ کاندیداها بدلی و پوششی هستند
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اقدامات ما مانند برخی کاندیداها نیست که پوششی یا بدلی وارد صحنه می‌شوند. به گزارش تسنیم، سیدمصطفی میرسلیم پیش از آغاز برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در پاسخ به این پرسش که حرف اصلی شما در این برنامه چیست، گفت: حرف اصلی من برپا داشتن حقوق برجای مانده ملت ایران است و پیگیری و تلاش جدی برای احقاق آن حقوق.میرسلیم درباره کار کارشناسی روی برنامه‌هایش اظهار داشت: ما سال‌هاست در حال بررسی سرنوشت انقلاب و شرایط کشور هستیم اما از ابتدای سال گذشته درباره چگونگی ورود به صحنه و پرداختن به مشکلات کار کارشناسی انجام دادیم.  وی افزود: اقدامات ما مانند برخی کاندیداها نیست که پوششی یا بدلی وارد صحنه می‌شوند، یا برای حمایت دیگران برخاسته‌اند. فعالیت ما و کار ما مبتنی بر سال‌ها بررسی و درایت است.  کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ما همواره اصالت را برای صداقت قائل بودیم، گفت: شعار ما تشکیل دولت راستی و درستی است و از شگردهایی که باعث انحراف روند طبیعی انتخابات می‌شود استفاده نمی‌کنیم.
 


Page Generated in 0/0060 sec