printlogo


کد خبر: 174991تاریخ: 1396/2/14 00:00
اخبار

3 بدنساز تیم‌ملی ایران دوپینگی شدند
ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ، به صورت رسمی دوپینگ ۳ ورزشکار بدنسازی ایران را اعلام کرد. در حاشیه برگزاری مسابقات بدنسازی قهرمانی جهان که سال گذشته در اسپانیا برگزار و با قهرمانی کشورمان همراه شد، فدراسیون جهانی همانند همیشه از برخی ورزشکاران تست دوپینگ گرفت که پس از بررسی‌ آزمایش‌های صورت‌گرفته، 3 ورزشکار کشورمان دوپینگی از آب درآمدند. روح‌الله میرنوراللهی، کیوان رضاپور و سالار مددی 3 ورزشکاری هستند که تست دوپینگ آنها مثبت اعلام شده است. ناصر پورعلی‌فر، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام با تایید این خبر به تسنیم گفت: محرومیت این سه ورزشکار به فدراسیون اعلام و ما هم به ورزشکاران اعلام کردیم. وی با بیان اینکه فدراسیون با 3 ورزشکاری که دوپینگ کرده‌اند برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: هدف ما در فدراسیون سالم‌سازی این رشته‌های ورزشی است. این سه نفر می‌دانند که محرومیت‌شان چیست و موضوع به صورت رسمی به آنها اعلام شده است. رئیس فدراسیون بدنسازی درباره اینکه آیا با اعلام شدن این سه دوپینگ قهرمانی ایران گرفته خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: خیر، این موضوع تاثیری در قهرمانی کشورمان در مسابقات جهانی ندارد.

لیونل مسی 20 مدرسه در سوریه می‌سازد
ستاره آرژانتینی قرار است 20 مدرسه برای کودکان سوری در این کشور جنگ‌زده بنا کند. ‌به نقل از مارکا، لیونل مسی همواره در گذشته با کودکان سوری ابراز همدردی کرده است. در همین رابطه موسسه خیریه لیونل مسی با کمک‌های مالی خود زمینه ساخت 20 مدرسه در کشور سوریه را فراهم کرده است تا طی آن 1600 کودک سوری از امکان تحصیل برخوردار شوند. این کلاس‌های درس با امکانات بسیار بالایی بنا خواهد شد که دارای سیستم گرمایشی منحصربه‌فرد و فضای آموزشی بسیار خوبی خواهد بود. سوریه ششمین سال بحران خود را سپری می‌کند. بیش از 60 درصد کودکان سوری در شرایط خیلی بدی تحصیل می‌کنند که به شرایط عادی حتی نزدیک هم نیست.

اولتیماتوم برای تعلیق هندبال ایران
کنفدراسیون هندبال آسیا زمان مشخصی را برای پرداخت جریمه‌های ایران مشخص کرده است که عدم توجه به آن موجب تعلیق هندبال ایران خواهد شد. کنفدراسیون هندبال آسیا به دلیل پرداخت نشدن جریمه‌های سنگین، فدراسیون هندبال ایران را با خطر تعلیق مواجه کرده است. این جریمه‌ها به دلیل انصراف 2 تیم‌ملی پسران نوجوان و دختران جوان بعد از قرعه‌کشی رقابت‌های آسیایی ایجاد شده است. همچنین جرایمی نیز به دلیل اعتراض به داوران برای ایران منظور شده که مربوط به مدیریت قبلی فدراسیون هندبال ایران است. فدراسیون هندبال آسیا برای ایران زمان مشخص کرده ‌است که اگر این پول تا موعد مقرر پرداخت نشود، هندبال ایران تعلیق خواهد شد.

سنگین‌وزن جنجالی کشتی آزاد به اردو دعوت شد
آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان به اردوی تیم‌ملی دعوت شد تا به جمع دیگر نفرات حاضر در خانه کشتی ملحق شود. اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد از دیروز چهارشنبه در حالی در خانه کشتی تهران آغاز شده که پرویز هادی، آزادکار سنگین وزن و جنجالی رقابت‌های انتخابی المپیک نیز به این تمرینات دعوت شد. دیدار انتخابی تیم‌ملی کشتی آزاد اعزامی به المپیک ریو در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که سال گذشته بین کمیل قاسمی و پرویز هادی برگزار شد در پایان با شکست هادی و جنجال و درگیری همراه بود که همین مساله باعث شد هادی نیز انتقادات تندی را علیه فدراسیون کشتی و رسول خادم مطرح کند.

بایرن با مهاجم شیلیایی آرسنال تماس گرفت
باشگاه بایرن‌مونیخ هرچند فصل فوتبال به پایان نرسیده اما با گلزن شیلیایی آرسنال تماس گرفته است. بایرنی‌‌ها بعد از ناکامی در 2 جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد در فکر بازسازی هرچه بهتر کادر بازیکن خود هستند. مطابق آنچه که منابع نزدیک به آرسنال اعلام کرده‌اند، نمایندگان تیم ژرمنی با آلکسیس سانچس‌ تماس گرفته و شرایط مورد نظر این بازیکن را جویا شده‌اند. البته مونیخی‌ها نگران هستند در زمینه حقوق با این بازیکن دچار مشکل شوند، زیرا سانچس به‌تازگی پیشنهاد آرسنال برای امضای تفاهمنامه کاری جدید با دریافت حقوق هفتگی ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار پوند را رد کرد. این مهاجم تا سال ۲۰۱۸ با توپچی‌های لندن قرارداد دارد.


Page Generated in 0/0056 sec