printlogo


کد خبر: 175011تاریخ: 1396/2/14 00:00
انتخابات

کارخانه‌ها تعطیل و قاچاقچی‌ها و دلال‌ها هر روز پولدارتر می‌شوند
محمدباقر قالیباف می‌گوید افراد فرصت‌طلب و منفعت‌طلب می‌خواهند با نفوذ، پارتی، ثروت، تهدید و تطمیع، بیشترین منفعت را از سرمایه و انفال ملی در کشور ببرند. او می‌گوید  در شرایطی که هر روز یک کارخانه تعطیل می‌شود، قاچاقچی‌ها و دلال‌ها پولدارتر می‌شوند. محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر سه‌شنبه در دیدار کارگران، معلمان و اقشار مختلف مردم گفت: سوال امروز ما از دولتمردان این است که در کشوری با این همه سرمایه و ظرفیت‌های مادی و انسانی، چرا باید رکود بر اقتصاد ما سیطره پیدا کند؟ به گزارش تسنیم، قالیباف با اشاره به اینکه امروز یک تعداد افراد فرصت‌طلب و منفعت‌طلب می‌خواهند با نفوذ، پارتی، ثروت، تهدید و تطمیع، بیشترین منفعت را از سرمایه و انفال ملی در کشور ببرند، بدون اینکه هیچ کاری انجام دهند و تلاشی کنند، گفت: ما باید تلاش کنیم سایه سنگین این افراد را که جز ظلم به مردم کاری ندارند، از میان برداریم. وی اظهار داشت: نتیجه سایه وارداتچی‌هایی که اقلام مضر و غیرضروری وارد کشور می‌کنند، این است که شاهد این وضعیت بیکاری جوانان هستیم. با این اقدام آنها  وارد‌کنندگان و تجار مومن، زحمتکش و میهن‌دوست ما ورشکست می‌شوند ولی اینها هر روز پولدارتر می‌شوند. قالیباف تصریح کرد: کارخانه‌داران با رنج و زحمت در کشور، تولید ثروت می‌کنند اما هر روز یک کارخانه تعطیل می‌شود، در حالی که این قاچاقچی‌ها و دلال‌ها هر روز پولدارتر می‌شوند.

واکنش پورمختار به توهین زشت وزیر روحانی
مردم 29 اردیبهشت پاسخ آخوندی را می‌دهند
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: مردم ۲۹ اردیبهشت پاسخ اظهارات سخیف «آخوندی» را می‌دهند.محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر عباس آخوندی، وزیر راه‌وشهرسازی علیه برخی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: آقای روحانی که خودش کاندیداها و اطرافیان آنها را به اخلاق‌مداری در مسیر تبلیغات انتخاباتی دعوت می‌کند باید خودش و اطرافیانش مقید به این موضوع باشند. وی ادامه داد: اظهارات برخی اطرافیان آقای روحانی و نسبت دادن برخی الفاظ نامناسب به کاندیداهای انقلابی و ولایی از مصدایق اقدامات خلاف اخلاق اسلامی و سیاسی است. پورمختار با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در چارچوب تفکرات خود برنامه‌هایی را برای اداره کشور ارائه می‌کنند، گفت: امیدواریم آقای روحانی هرچه سریع‌تر با وزیر راه‌وشهرسازی برخورد جدی داشته باشد. وی با بیان اینکه اینگونه رفتارها از سوی برخی دولتمردان مسبوق به سابقه است، افزود: مردم انقلابی پاسخ اظهارات سخیف  آقای آخوندی را پای صندوق‌های رای در روز 29 اردیبهشت خواهند داد.

اعتراض جبهه مردمی به حمایت رسانه‌ملی از نامزد دولت
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صداوسیما، نسبت به عملکرد رسانه‌ملی در حمایت جانبدارانه از نامزد دولت اعتراض کرد. در بخشی از این نامه خطاب به رئیس صداوسیما آمده است: اظهارات مکرر جنابعالی و سایر مسؤولان صداوسیما مبنی بر تقسیم عادلانه فرصت‌ها برای 6 نامزد ریاست‌جمهوری، با واقع امر منطبق نیست، مردم می‌پرسند چرا باید شاهد آن باشیم نامزدی که پول، منصب و ابزار فشار در اختیار دارد بتواند برای رسانه ملی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کند؟ بتواند 2 ساعت قبل از شروع مناظره، موضوع مناظره را تغییر دهد؟ از مجری مناظره به‌عنوان مجری سفرهای انتخاباتی خود استفاده کند؟ بتواند در مناظره وقت بیشتری به خود اختصاص دهد و از وقت رقیب هم بکاهد!  جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد اگر رسانه ملی برای زیاده‌خواهی‌های پاستورنشینان که امروز در چهره رقیب انتخاباتی نیروهای انقلاب بی‌محابا از رانت قدرت و امکانات دولتی برای ماندن در قدرت سود می‌جویند، تدبیری عاجل نیندیشد و عدالت و انصاف را در توزیع برابر فرصت‌های رسانه‌ای رعایت نکند، بزرگ‌ترین سرمایه رسانه‌ای این ملت می‌تواند در خطر بی‌اعتمادی از سوی افکار عمومی قرار گرفته و پشتوانه مردمی خود را در مقابله با امپراتوری رسانه‌ای دشمن از دست بدهد.


Page Generated in 0/0056 sec