printlogo


کد خبر: 175014تاریخ: 1396/2/14 00:00
سرخط خبر

  مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف ۲۰ برند موزاییک غیراستاندارد در تهران با نام‌های تجارتی عدالت، مرادی، ماهان، طهران موزاییک، شرکا، سپاهان، توفیق، رزمی، یکتا، قاسمی و همچنین از واحدهای جعفر عباسی، رضا درویشی، اکبر رستمی، روح‌الله عمادین، محمد سیاحت‌مرادی، بهرام محمدی، حجت مردانی‌گرگری، احمد مردانی، علی پیروی و حسن خانی خبر داد.
  اداره کل دامپزشکی استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست با توجه به شیوع فصل گرما، فعالیت کنه‌ها و احتمال شیوع تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، اقدامات بهداشتی را در این زمینه رعایت کنند؛ دامداران، کارگران دامداری‌ها، ذابحان، کارگران کشتارگاه‌ها، قصاب‌ها و همه افراد مرتبط با دام، باتوجه به شروع فصل گرما و فصل تکثیر و فعالیت کنه‌ها و احتمال بروز و شیوع  بیماری تب خونریزی دهنده، نکات و اقدامات بهداشتی برای پیشگیری از بروز بیماری را رعایت کنند.
  معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد گفت: صادرات محصولات کشاورزی در سال ۱۳۹۵ نزدیک به 5 میلیارد و ۶۸۶ میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته است.
  رئیس اتحادیه پوشاک تهران با بیان اینکه برندهای وارداتی پوشاک به ایران، هنوز خود را با دستورالعمل ساماندهی واردات پوشاک تطابق نداده‌اند، گفت: بنابراین واردات رسمی پوشاک تا زمان اجرایی شدن دستورالعمل متوقف است.
  حامد مظاهریان، معاون وزیر راه‌وشهر‌سازی درباره دریافت مالیات از خانه‌های خالی گفت: سامانه دریافت مالیات از خانه‌های خالی از خرداد امسال اجرا می‌شود.
  وزیر راه‌وشهرسازی با این ادعا که کاهش رشد جمعیت در کشور فرصت خوبی برای برنامه‌ریزی در حوزه شهری است، گفت: در واقع مسکن‌مهر نه‌تنها رشد حاشیه‌نشینی را کاهش نداد بلکه همزمان رشد جدی نیز طی این ۱۰ سال به‌همراه داشت.
  محمدحسین ادیب، اقتصاددان خواستار مناظره با رئیس‌جمهور فعلی درباره ۱۸ پرونده فساد منتسب به وزیر صنایع دولت اصلاحات شد.
 


Page Generated in 0/0053 sec