printlogo


کد خبر: 175021تاریخ: 1396/2/14 00:00
کوتاه و گویا

  هشتمین فرهنگسرای کتاب با تمرکز ویژه بر ترویج فرهنگ مطالعه و برنامه‌های شاخص ترویج کتاب خوب، پارک کتاب کودک و کتابخانه هوشمند در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پذیرای شهروندان است.
  مراسم قرعه‌کشی جوایز لبخند نوروزی و باشگاه مشتریان شهروند روز یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد. جوایز این دوره از قرعه‌کشی‌های فروش فوق‌العاده جشنواره لبخند نوروزی شامل 7 دستگاه خودروی پژو پارس و 1396 جایزه نقدی است، همچنین در قرعه‌کشی باشگاه مشتریان شهروند یک دستگاه خودروی سراتو و 13 دستگاه گوشی آیفون در نظر گرفته شد که به نفرات برگزیده اهدا شد.
  «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» از برنامه‌های ترویج کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان است که از سال 1395 هر 2 هفته یک بار چهارشنبه‌ها از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود و با شروع سال جدید این برنامه همچنان ادامه دارد.
  سجاد زارع‌صفت، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از برگزاری نمایش‌هایی با موضوعات ترافیکی برای بیش از 10 هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مدارس محدوده مرکزی پایتخت خبر داد.
  انتشارات موزه دفاع‌مقدس تهران که از مهرماه سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده است، امسال نیز برای سومین سال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و با کتاب «پژوهش‌های دفاع‌مقدس» که توسط دبیر خانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت گردآوری شده است، حضور دارد.
  عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 از توسعه حمل‌ونقل عمومی و راه‌اندازی بزرگ‌ترین و عمیق‌ترین ایستگاه متروی شهر تهران در محله بریانک در آینده نزدیک خبر داد.
  محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی- فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی جشن بزرگ شعبانیه در بوستان قصر در این منطقه خبر داد.
  کریم نجفی‌برزگر، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: ۳۳ نفر از مخترعان این دانشگاه در بنیاد ملی نخبگان عضویت دارند.
  علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تالار علم کودک واقع در باغ کتاب تهران کاملا مدرن و الکترونیکی است، گفت: با بهره‌برداری از این مجموعه بزرگ و علمی، امیدواریم بتوانیم فرصت علم‌آموزی نوجوانان و آشنایی آنها با دانش روز دنیا را فراهم کنیم.
  در جریان بازدید هیات علمی و دانشگاهی اندونزی از دانشگاه مذاهب اسلامی 7 سند همکاری و تفاهمنامه مهم علمی، آموزشی و پژوهشی و فعالیت‌های بین‌المللی میان دانشگاه مذاهب اسلامی با برخی دانشگاه‌های اندونزی به امضا رسید.
  شب شعر بزرگداشت زنده‌یاد افشین یداللهی، مسؤول کمیته شعر و ادب انجمن اهدای عضو ایرانیان روز گذشته در آستانه چهلمین روز درگذشت وی، توسط انجمن اهدای عضو ایرانیان و با همکاری خانه هنرمندان ایران در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار و با استقبال چشمگیری مواجه شد.
  مجتبی بختیاری، مدیر ورزش شهرداری منطقه 11گفت: با عنایت به استقبال شهروندان مناطق از برگزاری افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی و به منظور افزایش نقش مشارکتی لایه‌های مختلف اجتماعی محلات در توسعه ورزش شهروندی و با توجه به رویکردهای ورزشی، تنوع رشته‌ای، محرومیت، جمعیت و قومیت محله؛ چهارمین دوره افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی محلات با حضور و مشارکت شهروندان، مدیران محلات، کارشناسان خانه‌های ورزش، شورایاری‌ها، مساجد، بسیج و... برگزار می‌شود.
  هادی کلهر، معاون بازرگانی موسسه نشر شهر از حضور این نشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال خبر داد و گفت: نشر شهر با ۴۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شرکت کرده است که ۲۴ عنوان برای نخستین‌بار رونمایی می‌شود.
  سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 از آغاز عملیات اجرایی طرح جداره‌سازی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با محوریت نمایش هویت تاریخی و مذهبی این منطقه خبر داد.
  ایستگاه‌های اتوبوس تندرو خط یک خیابان انقلاب- دماوند با هدف ترغیب نابینایان به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی آماده‌سازی شد.
  عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 از حذف عوارض نوسازی و اعمال بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان تخفیف در بافت‌های فرسوده خبر داد.
  علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 از  طرح پاکسازی معابر و شست‌وشوی بزرگراه‌های سطح منطقه  2 به صورت مستمر خبر داد.
 


Page Generated in 0/0060 sec