printlogo


کد خبر: 175087تاریخ: 1396/2/17 00:00
اخبار

شکایت روحانی از رئیسی برای به یغما رفتن صندوق ذخیره!
روحانی در پایان مناظره دوم شکایت خود را از یکی از نامزدهای انتخاباتی تقدیم کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه (15 اردیبهشت‌ماه) در حالی پایان یافت که حسن روحانی شکایت خود را از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی دیگر نامزد ریاست جمهوری به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه کرد.
عنوان شکایت روحانی از رئیسی مربوط به اظهارات وی مبنی برآنکه صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما رفته، بوده است. گفتنی است، در پایان مناظره اول هم 4 نامزد انتخاباتی شکایت خود را نسبت به اظهارات یکدیگر به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه کرده بودند.

با مفاسد برخورد نکردند چون هیچ کاردی دسته خود را نمی‌برد
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نتوانستند با مفاسد برخورد کنند چون هیچ کاردی دسته خود را نمی‌برد.
به گزارش فارس، سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برای کشوری که می‌خواهد در افق چشم‌اندازش رتبه اول را در منطقه داشته باشد نه 4 سال بلکه ساعات و دقایقش مهم است پس نمی‌‌توانیم بگذاریم باز هم فرصت‌سوزی انجام گیرد. وی با بیان اینکه نمی‌توانیم با اقتصاد کشور شوخی کنیم، افزود: با دولت یازدهم مکاتبه کردم که به مفاسد برسید ولی نتیجه‌اش این می‌شود که در مطبوعات نوشته می‌شود فلان اختلاس انجام شد. کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: نتوانستند با مفاسد برخورد کنند چون هیچ کاردی دسته خود را نمی‌برد. میرسلیم با اشاره به وضعیت کسب و کار گفت: برخی کارخانه‌ها چنان تعطیل هستند که دم درشان علف سبز شده است.

توان نظامی ربطی به برجام ندارد
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به سخنان یکـی از کاندیـداهـای ریاست‌جمهوری
در مناظره روز جمعه واکنش نشان داد. سردار مسعود جزایری، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری که در مناظره روز جمعه به موضوع توان موشکی اشاره کرده بود، پاسخ  داد. وی ضمن بی‌ارتباط دانستن توان موشکی با موضوع برجام اظهار داشت: ارتقای توان موشکی جمهوری اسلامی در راستای سیاست‌ها و تدابیر کلان نظام در حال انجام است و بنا بر اعترافات صریح استراتژیست‌ها و کارشناسان نظامی و سیاسی داخلی و خارجی، وجود پایگاه‌های زیرزمینی و موشکی یک عامل مهم بازدارندگی دفاعی برابر تهاجمات دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران محسوب می‌شود.سردار جزایری تصریح کرد: ما دوباره به نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری تأکید و توصیه می‌کنیم از ورود مناقشه‌آمیز به  مسائل مهم و حساس نظامی و دفاعی کشور و دادن آدرس‌های غیرصحیح  به مردم اجتناب ورزند. گفتی است در دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری حسن روحانی به اظهاراتی درباره توان موشکی و ارتباط دادن آن با  برجام پرداخت.

اظهارات عربستان علیه ایران بی‌خردانه است
علی‌اکبر ولایتی اتهامات عربستان علیه ایران را رد کرد و گفت: اظهارات اخیر جانشین ولیعهد عربستان نشان بی‌تجربگی وی است. مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با العربی الجدید گفت: اظهارات عربستان علیه ایران بی‌خردانه است و بی‌تجربگی جانشین ولیعهد عربستان را نشان می‌دهد. وی افزود: کسانی که تجربه دارند و با سیاست خارجه عربستان آشنا هستند امکان ندارد اظهارات اینچنینی بکنند. به گزارش ایسنا، محمدبن‌سلمان، وزیر دفاع و جانشین ولیعهد عربستان اخیرا مدعی شده بود گفت‌وگو با ایران بی‌فایده است زیرا ایران خواستار رسیدن به قبله مسلمانان و تسلط بر تمام جهان اسلام است.


Page Generated in 0/0058 sec