printlogo


کد خبر: 175094تاریخ: 1396/2/17 00:00
سرخط خبر

 بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، بیژن زنگنه، وزیر نفت و مدیران ارشد این صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
 امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس با هشدار نسبت به خرید و فروش خارج از سیستم اوراق مشارکت سررسید شده دولت‌های گذشته و شکل‌گیری پدیده غیرمجاز دیگری در بازار پول و سرمایه گفت: گزارش تخلفات به وزارت اقتصاد رفت. گفتنی است گزارش تخلفات در این‌باره به وزارت امور اقتصادی و دارایی داده شده است و اکنون مسؤولان وزارتخانه در جریان بوده و از اعداد و ارقام این اوراق هم خبر دارند؛ در واقع بسیاری از این اوراق، قدیمی است که بانک‌ها در اختیار داشته و آن را بازخرید کرده‌اند اما دولت نتوانسته بموقع به تعهدات خود برای تسویه این اوراق عمل کند و بنابراین این اوراق، بدون اینکه تسویه شود، باقی مانده است.
 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور از احتمال دریافت عوارض جاده‌ای سنگین از خودروهای عبوری از قطعه یک آزادراه تهران‌ـ شمال پس از پایان ساخت آن خبر داد.
 براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، کمیته حقیقت‌یاب به منظور بررسی ابعاد حادثه معدن آزادشهر تشکیل شد. در این معدن ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم و پیمانکاری مشغول فعالیت بودند که چهارشنبه گذشته دچار انفجار شد.
 ناصر نبی‌پور، رئیس هیات‌مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران گفت: سازمان دامپزشکی کشور به سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) اعلام کرد که ایران از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پاک شده و در حال حاضر این مطلب در سایت سازمان جهانی بهداشت دام نیز قید شده است.
 براساس اعلام گمرک ایران، ارتباط پنجره واحد تجارت فرامرزی و سامانه ثبت الکترونیکی معاملات نفتی، الکترونیکی شد.
 دولت مجوز تسویه بدهی ناشی از تعهدات ایران به بانک بین‌المللی «ترمیم و توسعه» به منظور تعدیل ارزش ریال را به بانک مرکزی ابلاغ کرد.
 طبق جدیدترین مصوبه هیأت دولت، سازمان استاندارد از ارزیابی کیفی بنزین کنار گذاشته می‌شود و مسؤولیت بررسی کیفی بنزین به وزارت نفت سپرده خواهد شد.
 شورای جهانی طلا اعلام کرد تقاضا برای طلا در ایران در 3 ماه نخست امسال 27 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد کرده و به 9/12 متریک تن رسیده است.
 رئیس کل بانک مرکزی گفت: مرحله دوم بخشودگی سود و جرایم تسهیلات بزودی ابلاغ می‌شود.
 انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی سراسر کشور در 2 نامه جداگانه به علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواستار لغو مصوبه «ممنوعیت دریافت حق‌الزحمه بازرسی کارگران ساختمانی» و احیای دوباره آن شدند.
 


Page Generated in 0/0057 sec